مدیران موظف به اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان هستند

مقام عالی دولت در استان به مناسبت هفته بهزیستی در جمع کارکنان اداره کل بهزیستی استان در رشت اظهار داشت : باید مدیران را موظف به اجرای کامل قانون حمایت از حقوق معلولان کنیم .

استاندار گیلان با بیان اینکه همه موظف به اجرای قوانین در بخش های مختلف هستند گفت : قانون حمایت از حقوق معلولان مانند هر قانون دیگری باید اجرا شود و مدیران دستگاه‌های مختلف استان موظف به اجرای آن هستند.

اسدالله عباسی به مناسبت هفته بهزیستی در جمع کارکنان اداره کل بهزیستی استان در رشت اظهار داشت باید مدیران را موظف به اجرای کامل قانون حمایت از حقوق معلولان کنیم .

وی با بیان اینکه در قانون حمایت از حقوق معلولان تکالیف دستگاه‌ها مشخص شده است افزود : بیمه ، استخدام و مناسب سازی از جمله موضوعات این قانون است که نباید از سوی دستگاه‌های مربوطه کوتاهی شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر ضرورت توجه به معلولان و مددجویان اظهار داشت : اگرچه می‌توان از بروز بخشی از معلولیت‌ها پیشگیری کرد اما فردی که بنا به شرایط دچار مشکل شده اند نباید به حال خود رها شوند. استاندار گیلان به موضوع مسکن مددجویان بهزیستی اشاره کرد و افزود : دولت در ساخت مسکن برنامه‌ها و سهمیه برای مددجویان در نظر گرفته است .

وی همچنین با اشاره به ظرفیت خیرین و لزوم بهره گیری از آن برای رفع مشکلات در بخش هایی از جمله آسایشگاه‌ها اظهار داشت : آسایشگاه های معلولین و سالمندان فعال گیلان که عملکرد خوبی بر اساس شاخص ها داشته باشند بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند .

استاندار گیلان  قبل از حضور در جمع کارکنان بهزیستی استان از شیرخوارگاه این مجموعه بازدید کرده و از نزدیک در جریان خدمات رسانی این بخش قرار گرفت.

بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های مددجویان بهزیستی از دیگر برنامه‌های استاندار گیلان با حضور در بهزیستی بود.

کد خبر 61814

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد