در رسانه|شهرستان بوشهر|پرداخت ۲۰۰ میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان و توانخواهان/ طرح ویزیت در منزل جهت سالمندان و توانخواهان

اتحاد خبر :مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر گفت: وام اشتغال به میزان ۲۰۰میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان به مدد جویان و توانخواهان واجد شرایط بهزیستی درحال پرداخت می باشد.

مدیر بهزیستی شهرستان  بوشهر گفت: وام اشتغال به میزان ۲۰۰میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان به مدد جویان و توانخواهان واجد شرایط بهزیستی درحال پرداخت می باشد.

در رسانه|شهرستان بوشهر|پرداخت ۲۰۰ میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان و توانخواهان/ طرح ویزیت در منزل جهت سالمندان و توانخواهان


به گزارش اتحاد خبر، آرزو منوچهری  روز  شنبه ۲۵تیرماه در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک جهل و دومین سال تاسیس  بهزیستی اظهار  داشت: در  سال ۱۴۰۱ با افزایش چشمگیر متقاضیان  تسهیلات وام اشتغال در شهرستان روبرو بودیم که در سه  ماهه اول سالجاری به تعدادی  مددجویان و توانخواهان  پرداخت شده است.

وی افزود: برای دریافت این تسهیلات گواهی مدارک فنی حرفه ای در رشته های فنی و تعهد محضری ،جواز کسب ،مکان مناسب برای شغل مورد نظر و دو ضامن بانکی مورد نیاز می باشد.

منوچهری ابراز داشت: پرداخت این وام ها با سود ۴درصد می باشد و درصورت نداشتن فعالیت بعداز پرداخت وام سود این وام ها به سقف ۱۸ درصد می رسد.

مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر بیان داشت: در سال 1401 مستمری ماهیانه مددجویان و توانخواهان افزایش یافته است که برای مدد جویان  یکنفره مبلغ۴۲۰هزارتومان،دونفره ۶۲۰هزارتومان،سه نفره۸۴۰هزار تومان،چهار نفره ۱میلیون و ۸۰ هزار تومان و خانواده های پنج نفربه بالا ۱میلیون ۳۲۰هزار تومان بوده است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار  اتحاد خبر مبنی بر کمک هزینه خرید ملزومات مددجویان ابراز داشت: یکی از مشکلات معلولان عدم توانایی خرید ملزومات خود می باشد که درحال حاضر بهزیستی برای توانخواهان تعویض ویلچر را هرسه سال  یکبار و سمعک و عصا   واکرو.... را رایگان انجام می دهد.

در رسانه|شهرستان بوشهر|پرداخت ۲۰۰ میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان و توانخواهان/ طرح ویزیت در منزل جهت سالمندان و توانخواهان


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر منوچهری در پاسخ به  خبرنگار اتحاد جنوب در مورد تامین وسایل بهداشتی برای توانخواهان گفت: از  سال گذشته علاوه بر پرداخت مستمری با پرداخت ماهیانه ۱۸۰هزار تومان برای خرید
وسایل بهداشتی جهت  توانخواهان ضایع نخاعی در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

وی بیان داشت:ماهانه مبلغ ۱میلیون تومان حق پرستاری به تمام توانخواهان ضایع   نخاعی پرداخت می شود.

منوچهری با اشاره به اینکه یکی از برنامه های سازمان بهزیستی کشور  مراقبت از توانخواهان  در منزل جهت آرامش و اسایش این عزیزان  است.

وی ادامه داد: برای مدد جویان تحت پوشش بهزیستی برای هزینه های درمان  یاری برگ هایی دراختیار آنها قرار می گیرد که بطور رایگان خدمات درمانی خودرا انجام میدهند.

مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: آمار مددجویان و معلولین بهزیستی در شهرستان بوشهر  درحال حاضر ۱۵ هزار نفر  می باشد.

وی افزود:در تاریخ ۲۹و۳۰تیر ماه نمایشگاه محصولات و صنایع دستی و فرآوردهای غذایی، گلهای آپارتمانی مددجویان و توانخواهان به مناسبت هفته بهزیستی در مدرسه تاریخی سعادت  برگزار خواهد شد.

کد خبر 61250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد