در رسانه |تسنیم | اورژانس اجتماعی در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر راه‌اندازی شد

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از فعال شدن اورژانس اجتماعی در تمام شهرستان‌های ۱۰ گانه استان خبر داد و گفت: این اورژانس با هدف ارائه خدمات اضطراری به حوزه اجتماعی از جمله به عرصه آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان بوشهر؛ دکتر حسین اسدی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، تعداد افراد تحت پوشش را 47 هزار خانوار دانست و بیان کرد: به این افراد خدمات گوناگونی براساس نیاز آنان ارائه می‌شود.
اسدی‌راد از راه‌اندازی سامانه همیاران مشارکتی بهزیستی خبر داد و تصریح کرد: گروه همیاران مشارکتی و مشارکت یاران بهزیستی در حال شکل‌دهی است که این افراد به‌صورت شناسنامه‌دار به تیم داوطلبان و همراهان می‌پیوندند و به‌عنوان بازوهای اجرایی به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.


وی مسکن و اشتغال مددجویان بهزیستی را یکی از اولویت‌های این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: بخشی از واحدهای مسکونی با مشارکت نیکوکاران در حال ساخت است و گروه خیران مسکن‌ساز در استان بوشهر تشکیل شده است.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر طرح ملی نهضت مسکن را از دیگر برنامه‌ها در حل مشکلات مسکن مددجویان دانست و گفت: افراد فاقد مسکن اعم از معلولان، زنان سرپرست خانوار و سایر افراد تحت پوشش بهزیستی که در سامانه طرح ملی نهضت مسکن ثبت‌نام کرده‌اند در حال تنظیم برنامه کمک‌رسانی به جامعه هدف هستیم.


اسدی‌راد از پرداخت کمک‌های بلاعوض به  مددجویان بهزیستی استان در ساخت و تحویل مسکن خبر داد و بیان کرد: گروه هدف بهزیستی که در سامانه طرح ملی نهضت مسکن ثبت‌نام کرده‌اند بخشی از هزینه مسکن به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود و ضمن پرداخت وام با بهره پایین، سهم آورده اولیه 40 میلیون تومانی مددجویان بهزیستی حذف شده است.

کد خبر 61118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد