نشست خبری سرپرست بهزیستی کردستان با اصحاب رسانه

در راستای گرامیداشت چهل و دومین سالروز تأسیس سازمان و در اولین روز از هفته بهزیستی ، نشست خبری با حضور سرپرست بهزیستی کردستان و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات بهزیستی شهرستان سنندج برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، در این نشست خبری که با حضور خبرنگاران و خبرگزاری های مختلف استان برگزار شد ، حسین رسولی ؛ سرپرست بهزیستی کردستان ضمن تبریک هفته بهزیستی و قدردانی از حضور پرشور و تلاش های مستمر خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و تهیه خبر ، به تشریح برنامه ها و فعالیت های تخصصی سازمان پرداخت .

نشست خبری سرپرست بهزیستی کردستان با اصحاب رسانه

وی با ارائه عملکرد یکساله بهزیستی (۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ لغایت ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱) بیان داشت : بهزیستی استان کردستان با فعالیت در ۴ حوزه توانبخشی ، اموراجتماعی ، توسعه پیشگیری و مشارکت های مردمی در بازه زمانی پیش از تولد ( ارائه خدمات مشاوره و غربالگری ژنتیک) تا سالمندی ، آماده ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه می باشد .

نشست خبری سرپرست بهزیستی کردستان با اصحاب رسانه

رسولی گفت : با توجه به جذب اعتبارات موفق استان در سال گذشته ، به خصوص در زمینه اشتغال و مسکن می توان گفت که با تلاش های شبانه روزی پرسنل خدوم و دلسوز بهزیستی ، امید است که افراد بیشتری از خدمات سازمان در حوزه های مختلف و متناسب با نیاز خود بهره مند شوند .

نشست خبری سرپرست بهزیستی کردستان با اصحاب رسانه

در پایان این نشست خبری ، خبرنگاران به ارائه سؤالات و ابهامات خود در حوزه های مختلف سازمان پرداختند که توسط سرپرست بهزیستی کردستان پاسخ داده شد .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 61100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد