بهزیستی  بوشهر آماده دریافت نذور مردمی در عید قربان

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: با اجرای «پویش عید تا عید» آماده دریافت نذور مردمی در عید سعید قربان هستیم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان بوشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، حسین اسدی راد بیان کرد: سنت حسنه اهداء نذور، به‌عنوان اصلی فراموش نشدنی برای خیرین و حامیان بهزیستی در دهه ولایت است که هر ساله به زیبایی هر چه  بهتر برگزار می‌شود.

وی افزود: در همین راستا در دهه ولایت امسال پویشی تحت عنوان عید تا عید همزمان با شروع عید قربان تا عید غدیر با هدف جلب و جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای ارتقاء سطح کیفی تامین نیازهای جامعه هدف نیازمند بهزیستی استان با استفاده از ظرفیت‌های مشارکتی خیرین، موسسات خیریه و مراکز مثبت زندگی تحت نظارت برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر عنوان کرد: پویش عید تا عید از نوزدهم تا بیست و هفتم تیر فعال می‌شود تا مردم خیر و خداجوی استان به ویژه حاجیان حاضر در سرزمین وحی و خانواده‌هایشان، بتوانند نذور و قربانی‌های خود را با کمک بهزیستی و دیگر موسسات خیریه تحت نظارت به دست نیازمندان واقعی برسانند.

وی با تشکر از مشارکت خیرین در اجرای بهینه پویش‌های قبلی، خواهان مشارکت آنان در این پویش شد و گفت: از اول امسال تا کنون سه پویش با عناوین مختلف و در مناسبت‌های خاص از جمله، پویش سین هشتم سخاوت ویژه فرزندان بهزیستی در ایام عید سال و پویش ضیافت مهربانی ویژه ماه مبارک رمضان و اکنون پویش عید تا عید ویژه ایام دهه ولایت و امامت برگزار شده که نتیجه بسیار ارزشمندی برای گروه‌های هدف تحت پوشش بهزیستی به همراه داشته است.

به گفته وی، خیرین همیشه همراه می‌توانند وجوه نقد نذورات خود را از طریق پرداخت الکترونیکی به شماره کارت ۶۳۶۷-۹۵۷۰-۸۸۶۵-۹۹۶۱، شماره شبا:Ir ۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۷۳۰۳۴۵۴۱۸۴۰۳۶۴ وکد دستوری: #۷۷۳۰۰*۶۶۵۵* برای تامین کمک‌های معیشتی  نیازمندان واریز کنند

کد خبر 60452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد