۲۰ تیر آخرین مهلت دریافت آثار هنرمندان در جشنواره تئاتر طلوع

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ازعلاقمندان به شرکت در جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت طلوع خواست تا ۲۰ تیرماه نسبت به تکمیل فرم ثبت نام جشنواره و ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی با بیان اینکه مهلت دریافت نمایشنامه‌ها تا تاریخ ۲۰ تیر ماه خواهد بود، اضافه کرد: هر نمایشنامه‌نویسی می‌تواند با حداکثر یک اثر، متقاضی حضور در این مسابقه باشد و تعداد ۱۰ نمایشنامه به عنوان آثار برگزیده وبدون در نظر گرفتن اولویت اعلام خواهد شد.

وی در خصوص دریافت آثار مورد پذیرش گفت: آثاری مورد پذیرش و ارزیابی قرار خواهند گرفت که با توجه به محورهای ارائه شده در فراخوان نوشته شده باشد و آثاری که از سوی هیات داوران برای چاپ مناسب تشخیص داده شوند، پس از طی مراحل لازم از سوی معاونت امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور به چاپ خواهد رسید.

حسینی با تاکید بر اینکه حداقل دو سوم بازیگران گروه های نمایشی می بایستی از افراد معلول تشکیل شده باشند. ، اظهار کرد: با توجه به محدودیت درپذیرش تعداد شرکت کنندگان، متون نمایشی که اشخاص بازی آن از حدنصاب بیشتر باشد پیش از ورود به مرحله بازخوانی حذف خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه تاریخ های اعلام شده در فراخوان به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود، یادآور شد: علاقمندان برای تکمیل فرم شرکت درجشنواره می توانند به آدرس http://zanjan.behzisti.ir مراجعه نموده و آثار خود را به پست الکترونیک jashnvareh.toloo@znj.behzisti.gov.ir ارسال کنند.

کد خبر 60344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد