امیری: تمام تلاش خود را بر رضایت‌مندی جامعه هدف متمرکز می‌کنیم

رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور در نشست صمیمی با کارکنان اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان خراسان رضوی، به مشکلات و مسائل مطروحه آنان گوش سپرد و در خصوص حل این مسائل، قول پیگیری در سطوح تصمیم‌گیر کشوری و مساعدت برای رفع مشکلات داد.

محمد مهدی امیری در این نشست بر بازنگری ساختار و تشکیلات مراکز پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان‌ها تأکید کرد.
وی گفت: باید تمام تلاش خود را بر رضایتمندی ارباب رجوع و تکریم مددجویان متمرکز کنیم و حتی الامکان پاسخگویی مناسبی داشته باشیم.
رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور همچنین ضمن تأکید بر مستندسازی اقدامات انسان‌دوستانه کارکنان گفت: میز خدمت باید در مناطق محروم و مساجد برگزار و به نیازهای مخاطبان پاسخگویی شود.
وی همچنین خواستار تعامل و همکاری با مقامات تصمیم‌سازی در استان برای افزایش کارآمدی سیستم و رضایت‌مندی جامعه هدف شد.

امیری: تمام تلاش خود را بر رضایت‌مندی جامعه هدف متمرکز می‌کنیم

امیری گفت: نتایج همایش مسؤولان مراکز پذیرش و هماهنگی بهزیستی سراسر کشور به تمام استان‌ها ابلاغ و از آنها خواهیم خواست نتایج اقدامات خود را به ستاد بهزیستی کشور منعکس کنند.
در این نشست، همچنین از کسب رتبه برتر اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی خراسان رضوی در سطح کشور برای سه نوبت متوالی، تقدیر گردید.
در ابتدای این نشست، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی خراسان رضوی، گزارشی از عملکرد این اداره طی سال گذشته و سال جاری را ارائه کرد که از سوی رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور، مورد تقدیر قرار گرفت.

کد خبر 60118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد