خانواده بزرگ بهزیستی باید مراقب حیله‌های دشمنان در فضای مجازی باشند

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از کارکنان و مددجویان این سازمان خواست در مراودات فضای مجازی، مراقب کید و فریب‌های دشمنان کشور باشند.

مسعود فیروزی که پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی حملات سایبری و آسیب‌های فضای مجازی برای کارکنان بهزیستی استان سخن می‌گفت افزود: همان‌گونه که رهبری معظم انقلاب، بارها و بارها تأکید نموده‌اند دشمن با تمام توان از طریق فضای مجازی، وارد یک جنگ تمام عیار با نظام ما است و قصدشان ایجاد ناامیدی و سیاه‌نمایی در کشور می‌باشد.
وی با تأکید بر اینکه امپراطوری رسانه‌ای دشمنان، حد و مرز نمی‌شناسد و همه‌نوع اطلاعات شخصی، خانوادگی، اجتماعی و کشوری را شکار می‌کند افزود: اگر چه شرایط زندگی‌مان ایجاب می‌کند که از امکانات فضای مجازی برای زندگی بهره‌مند شویم اما باید در نظر داشته باشیم که دشمن با وسایل الکترونیکی ما به درون حوزه‌های اداری، شخصی و خانوادگی ما نفوذ می‌کند و اطلاعات مورد نیازش را برداشت می‌کند.
وی از کارکنان و مددجویان بهزیستی استان خواست سواد رسانه‌ای خود را بالا ببرند و مراقب باشند که اطلاعات خود را در اختیار افراد سوء استفاده گر قرار ندهند.
وی با ابراز اینکه بالا بردن سطح شناخت از فضای مجازی و خطرات آن، ما را در مقابل حیله‌ها و حمله‌های دشمنان مصون می‌سازد گفت: فضای مجازی مانند چاقو است که هم می‌توان با آن میوه پوست گرفت و هم می‌توان جانداری را از میان برد.
فیروزی گفت: باید مراقب باشیم که دشمنان انقلاب و نظام، با استفاده از برخی ضعف‌های افراد یا عملکردهای مسؤولین، تلاش می‌کند مردم را نسبت به نظام و کشور بی‌اعتماد کند و در این مسیر از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کند.
وی ضمن اشاره به دستاوردهای نظام در زمینه محرومیت‌زدایی و رسیدگی به اقشار مستضعف از جمله مددجویان بهزیستی گفت: نظام اسلامی در ساختار بهزیستی خراسان رضوی، در چهار دهه گذشته، هزاران مسکن ساخته و در اختیار مددجویان فاقد مسکن استان گذاشته و هزاران نفر را با ارائه‌ی تسهیلات ارزان قیمت مشغول کار کرده است که جزو افتخارات نظام می‌باشد.
وی افزود: علاوه بر اینها دولت‌های مختلف، خدمات بسیار زیادی را از طریق سازمان بهزیستی به مددجویان بخصوص در سطح روستاها و مناطق محروم ارائه داده که نشان تلاش نظام اسلامی برای محرومیت زدایی و فقر زدایی در جامعه می‌باشد.
وی خاطر نشان کرد: با همه‌ی مشکلات و تحریم‌هایی که دشمن برای ما در این سال‌ها ایجاد کرده در بسیاری زمینه‌ها به پیشرفت‌های قابل توجهی در سطح پیشگیری از معلولیت، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و افزایش سطح معیشت و رفاه مددجویان رسیده‌ایم اما دشمن با انکار همه‌ی این پیشرفت‌ها تلاش دارد نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.
مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی تأکید کرد: همه‌ی هجمه و جنگ نابرابر فرهنگی از طریق همین وسایل الکترونیکی و فضای مجازی جریان دارد و ارائه اطلاعات غلط به مردم، باعث گمراهی آنها و بی‌اعتمادی به کشور و نظام می‌شود که ما باید با هوشیاری، این توطئه را خنثی کنیم.

کد خبر 58760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد