سومین نشست شورای هماهنگی مدیران تابع وزارت تعاوت کار و رفاه اجتماعی استان

صبح روز بیست و دوم خرداد ماه سومین نشست شورای هماهنگی مدیران تابع وزارت تعاوت کار و رفاه اجتماعی استان با حضور سیاوش آقاجانی مدیرکل و رییس شورای هماهنگی مدیران ، سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان و دیگر اعضای شورا به میزبانی صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر برگزار شد.

مدیرکل و رییس شورای هماهنگی مدیران استان گیلان در این نشست بر توجه مدیران شورای هماهنگی در تحقق اشتغال تعهد شده و ثبت کامل اطلاعات در سامانه رصد اشتغال تاکید کرد.

سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان نیز در این نشست در خصوص ثبت شاغلین، مشاغل خانگی و تسهیلات اشتغال زایی مددجویان در سامانه رصد و مشکلات آن بحث و تبادل نظر کردند
وی افزود : در سال گذشته نهایت سعی و کوشش خود را در خصوص ثبت در سامانه رصد داشته و تمامی موارد در این سامانه توسط کارشناسان مربوطه ثبت شد.

در ادامه حجت الاسلام نادم مسئول روابط عمومی بهزیستی گیلان بر اساس یکی از دستورات این جلسه در خصوص ترویج فرهنگ های اعتقادی، فرهنگی و تربیتی و سرلوحه قرار دادن این مباحث در محیط های اداری و به ویژه در به کار بردن اصول مذکور در رفتار مدیران به بیان آیات و روایات اسلامی پرداخت.

کد خبر 58751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد