برگزاری اولین جلسه شورای اداری بهزیستی استان در سال ۱۴۰۱

اولین جلسه شورای اداری بهزیستی استان اصفهان جهت بررسی مسائل و برنامه‌های اجرایی سال ۱۴۰۱ به مدت دو روز در شهرستان چادگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان اولین جلسه شورای اداری بهزیستی استان با حضور مدیرکل، شورای معاونین، کارشناسان ستادی و روسای ادارات بهزیستی استان به منظور بررسی برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته و همچنین برنامه‌های سال جاری در روزهای ۱۸ و ۱۹ خرداد در دهکده ساحلی زاینده‌رود شهرستان چادگان برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه ضمن تشکر از تلاش‌ها و اقدامات همکاران در سال گذشته جهت ارائه خدمات مختلف به جامعه هدف گفت: خوشبختانه در سال ۱۴۰۰ اداره کل بهزیستی استان با تلاش و همت همکاران گرانقدر در سراسر استان توفیق بسیاری را در زمینه خدمت‌رسانی به جامعه هدف داشت که امیدواریم این خدمات در سال جاری با کمیت و کیفیت بیشتری ارائه شود.

ولی‌اله نصر، برگزاری اردوهای جهادی در شهرستان‌ها و مناطق محروم را از نقاط قوت برنامه‌های سال ۱۴۰۰ برشمرد و گفت: حضور مسئولان در بین مردم و مشاهده وضعیت خانواده‌های تحت پوشش از نزدیک ما را در شناسایی نیازها و مشکلات آنها قرار می‌دهد و می‌توانیم اقدامات بهتر و مناسب‌تری را به نیازمندان واقعی داشته باشیم و به یاری خدا و همت معاونین، کارشناسان و روسای شهرستان‌ها این اردوها را امسال هم با جدیت برگزار خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی؛ در این دو روز کاری معاونین، کارشناسان ستادی و روسای شهرستان‌ها در قالب ۶ کارگروه حوزه مدیریت، پشتیبانی، امور اجتماعی، پیشگیری، مشارکت‌ها و توانبخشی مسائل، مشکلات، نقاط قوت و ضعف موجود را بررسی و پس از جمع‌بندی برنامه‌ها و راهکارهای اجرایی خود را در حضور مدیرکل ارائه دادند.

کد خبر 58646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد