در رسانه|  همدانی ها ۸۷۴ میلیون تومان به پویش سین هشتم "سخاوت" کمک کردند

همدان-ایرنا- معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: مردم این استان با اختصاص و کمک ۸۷۴ میلیون تومانی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا پنجم فروردین سالجاری از پویش ملی سین هشتم "سخاوت" حمایت کردند.

حمیدالله فارسی» روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با راه اندازی پویش سین هشتم "سخاوت" مبلغ ۳۰۲ میلیون تومان نقدی و غیرنقدی از مراکز دولتی و ستاد در شهرستان ها و نیز مبلغ ۵۷۲ میلیون تومان نقدی و غیرنقدی از موسسات و مراکز غیر دولتی جمع آوری شده است.

به گفته وی این پویش با هدف جمع آوری کمک‌های نقدی خیرین و نیکوکاران استان و در راستای کمک به خانوارهای نیازمند زیرپوشش شامل ایتام، زنان سرپرست خانوار، آسیب دیدگان اجتماعی و توانیابان زیرپوشش بهزیستی همزمان با سراسر کشور در استان همدان راه اندازی شد و تا پایان ایام تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان تصریح کرد: هموطنان نیکوکار می توانند از طریق شماره حساب مشارکت های مردمی ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱، شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷۸۳۹۳ و یا شماره شبا IR۲۱۰۱۰۰۰۰۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ در این پویش شرکت کنند.

فارسی با بیان اینکه این سازمان به تنهایی قادر به ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف نیست افزود: برای خدمات‌رسانی بهتر در وضعیت اقتصادی فعلی استفاده از کمک خیِران و نیکوکاران ضروری است.

همدانی ها ۸۷۴ میلیون تومان به پویش سین هشتم "سخاوت" کمک کردند

در رسانه|  همدانی ها ۸۷۴ میلیون تومان به پویش سین هشتم "سخاوت" کمک کردند

بر اساس آخرین آمار منتشر شده حدود یک سوم جمعیت استان همدان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از خدمات حمایتی و درمانی سازمان بهزیستی بهره می‌برند.

استان همدان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 54393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد