برگزاری جلسه شورای اداری در شهرستان همدان

جلسه شورای اداری با حضور مدیرکل، معاونین، روسای دفاتر ستادی، مدیر بهزیستی شهرستان و مسولین حوزه های تخصصی همدان در سالن اجتماعات عترت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی کل بهزیستی استان در ابتدا مدیرکل بهمراه مدیر شهرستان با حضور در اطاق های همکاران با ایشان دیدار داشتند و معاونین و روسای ستادی نیز از حوزه های مرتبط خودشان بازدید نموده و با همکاران شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.

در ادامه جلسه شورای اداری با تلاوت آیاتی از قرآن کریم شروع شد و نوروزی مدیر بهزیستی شهرستان گزارش کاملی از عملکرد شهرستان در سال ۱۴۰۲ ارایه نموده و ضمن تشکر و عرض خیر مقدم به مدیرکل و هیات همراه گفت: درسال گذشته اعتبارات خوبی در جهت رفع نیاز های مددجویان در بهزیستی شهرستان جذب شد که با همت همکاران ستادی و شهرستان انجام شد

وی افزود: در تمامی حوزه ها با پیگیری کارشناسان شهرستانی تلاش در جهت بهبود وضعیت موجود و رسیدن به وضعیت مطلوب انجام شده و بازدیدها بصورت مستمر انجام می شود. در ادامه دکتر شاهقدمی مدیرکل بهزیستی استان نیز ضمن تشکر از زحمات مدیریت و پرسنل خدوم شهرستان انتظارات مورد نظر و راهنمایی های لازم را انجام دادند و دستوراتی را نیز در جهت پیگیری مصوبات جلسه صادر نمودند.

 در ادامه مسیولین حوزه های شهرستان و معاونین و روسای ستادی گزارش و درخواست ها و پیشنهادات مدنظر خودشان را مطرح نمودند و جلسه تا ساعت ۱۵ بعد از ظهر ادامه داشت.

برگزاری جلسه شورای اداری در شهرستان همدان

کد خبر 107679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد