شاهرود | قدردانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان از خیر

مسعود جهانسیر مدیر بهزیستی شهرستان شاهرود  از خیر همیشه همراه و همیشه در صحنه کمکهای مردمی دیدار و تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، مسعود جهانسیر مدیر بهزیستی شهرستان شاهرود  از خیر همیشه همراه و همیشه در صحنه کمکهای مردمی دیدار کرد.

در این دیدار جهانسیر ضمن قدردانی از تلاش‌های مهندس عاطفی گفت: اعتقاد ما بر این است که خیرین بازوان توانمند بهزیستی هستند و همراهی و مشارکت آنها مایه مباهات است و ضمن قدردانی از کرامت آنان به رسم یادبود لوح تقدیر نیز تقدیم این  خیر عزیز و بزرگوار نمود.

جهانسیر  با اشاره به نقش پررنگ خیرین، موسسات خیریه و انجمن های مردم نهاد در پیشبرد اهداف بهزیستی گفت: خیرین گرانقدر شهرستان  نه تنها در اهداف محرومیت زدایی و حمایتی بهزیستی همواره در کنار جامعه هدف بهزیستی بودند و نقش بسزایی در آگاهسازی، اطلاع رسانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه ایفا میکنند.

در این دیدار  جهانسیر با تشکر و قدردانی از کمک خیرین، گفت: خیرین شرکای اجتماعی بهزیستی می باشند که در حوزه های مختلف یاری گر و پشتیبان سازمان در اجرای برنامه ها هستند. وی با تشکر از مجمع خیرین سلامت در کمک به جامعه هدف بهزیستی خواستار همکاری بیشتر آنان در رفع مشکلات مددجویان شد.

جهانسیر افزود : ارتباط بین خیرین و بهزیستی در ارائه خدمات تاثیرگذار به جامعه هدف و توانمندسازی آنان از اهمیت بالایی برخوردار است و خیرین از افراد دغدغه‌مند جامعه هستند که نمی توانند نسبت به مشکلات همنوعان خود بی تفاوت باشند.

وی در پایان گفت : بهزیستی از اداره های فعال در عرصه اجتماعی است که با حمایت و توجه خیرین می تواند رسالت خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

کد خبر 54027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد