سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان شمالی تولدامام عصر را به عموم مسلمین تبریک گفت

محسن توحیدی مقدم با صدور پیامی تولد یگانه منجی عالم بشریت را به عموم مسلمین جهان تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی؛ متن پیام تبریک محسن توحیدی مقدم سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان شمالی به شرح زیر است.

بسم ا... الرحمن الرحیم

وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمْ الْوَارِثِینَ

روز میلاد حضرت مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف)، روز جهانی مستضعفان نامیده شده است و به یقین روزی  است که وعده خداوند درباره مستضعفان به حقیقت خواهد رسید و خداوند رهبری مستضعفان را به فردی صالح خواهد سپرد تا به میراث الهی دست یابند و آنان به امید ظهور منجی خود و پایان یافتن ظلم و ستم در جهان به جشن می نشینند .

اگر می‌بینیم در احادیث و روایات، این همه از فضیلت و ارزش انتظار و ارج گذاری منتظران، سخن به میان آمده و از انتظار ظهور مهدی(عج)، با عناوین و اوصافی چون برترین عمل، بافضیلت‌ترین عبادت، محبوب‌ترین عمل در پیشگاه الهی و دیگر تعابیر بیان شده از ارتباط و پیوستگی این باور درونی با عملکرد بیرونی و رفتارهای سازمان یافته فردی و اجتماعی انسان منتظر، حکایت دارد.

از نظر جایگاه اعتقادی نیز، انتظار ظهور مهدی(عج) از چنان عظمتی بر خوردار است که در روایات، قرین اصول و قواعد اساسی دین، نظیر توحید و نبوت، ذکر شده است.

انتظار ظهور مهدی(عج)، انتظار تحقق همه خوبی‌ها است، در این انتظار، بشریت، چشم به راه است تا آنچه را که بر اساس فطرت پاک خدایی، در آرزوی آن بوده و هیچ‌گاه به صورت کامل به آن دست نیافته است، به دست آورد.

چنین انتظاری، به همان میزان که بزرگ و عظیم است، اقتضائات و بایسته‌های متناسب خود را می‌طلبد، از خداوندمتعال خواهانیم ما را از منتظران حقیقی حضرتش قرار دهد.

در حال حاضر امنیت، آسایش و اقتدار مثال‌زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه و توطئه‌های مختلف دشمنان، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت‌شناس نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی خصوصاً سربازان گمنام امام زمان «عج» است که همواره با مجاهدت، تکیه‌بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده‌اند.

اینجانب، میلاد مسعود یگانه‌ منجی عالم بشریت‌، حضرت ولی‌عصر «ارواحنا له الفداه» را به همه مسلمین جهان و منتظران ظهور، واصحاب فرهنگ وهنر استان  و سربازان گمنام آن حضرت، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و همچنین توفیق درک محضرش و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین و شیعیان اهل‌بیت «علیهم‌السلام» مسئلت می‌نمایم.   

                                     محسن توحیدی مقدم

                   سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان شمالی

کد خبر 53961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد