شاهرود | حضور مدیر بهزیستی در جلسه کمیته نظارت منطقه ای بر مراکز درمان سرپایی اعتیاد و کاهش آسیب

 جلسه کمیته نظارت منطقه ای بر مراکز سرپائی درمان اعتیاد و کاهش آسیب به میزبانی دکتر شیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و با حضور مسعود جهانسیر مدیر اداره بهزیستی  و دیگر اعضای این کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، در ابتدای جلسه مسعود جهانسیر مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود توضیحاتی پیرامون مراکز سرپائی درمان تحت نظارت بهزیستی بیان کرد.

وی افزود :حوزه تحت پوشش بهزیستی دارای ۲ مرکز سرپائی درمان سوء مصرف مواد فعال در زمینه درمان اعتیاد می باشد، در این مراکز تیم درمان متشکل از پزشک پرستار، روانشناس و مددکار مشغول به ارائه خدمت می باشند.

ایشان با اشاره به فعالیت مرکز سرپناه گذری کاهش آسیب راه سبز در شهرستان گفت: این مرکز بر اساس دستورالعمل های ابلاغی پیشگیری و کاهش آسیب بهداشت جهانی با هدف کاهش بار آلودگی های عفونی و آسیب های اجتماعی چند سالی است که راه اندازی شده است.

جهانسیر ادامه داد: این مرکز با فعالیت های زمینه ای و ارائه خدمات رایگان در حیطه های مختلف و ارائه اقلام کاهش آسیب و همچنین ارائه وعده های غذایی تلاش کرده است گام های موثری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی بردارد.

در ادامه این جلسه موارد تخلفات مراکز مطرح و پس از  بحث و تبادل نظر توسط اعضاء کمیته، نسبت به موارد بیان شده تصمیم های لازم گرفته شد.

کد خبر 53940

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد