۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
واگذاری دستگاه غربالگری شنوایی

بهزیستی خراسان شمالی در راستای اجرای برنامه غربالگری شنوایی،اقدام به واگذاری دستگاه غربالگری شنوایی مینماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی:

باتوجه  توجه به اجرای برنامه غربالگری شـنوایی سـنین پیش دبسـتانی در مناطق شهری و روستایی ، اداره کل بهزیستی استان نسبت به واگذاری دستگاه غربالگری شنوایی پیش دبستانی طبق مقررات ذیل اقدام مینماید .


اینجانب ................... فرزند ....................با کد ملی ...................دارای شماره شناسنامه ................ متولد (تاریخ تولد)......................دارای مجوز فعالیت شماره ........................ به نشانی مطب ............................ و نشانی محل سکونت .........................................................و شماره تماس همراه .......................و شماره ثابت................... ضمن

مطالعه و قبول شروط ذیل ،متقاضی دریافت دستگاه شنوایی با مشخصات................................................. بوده و

حاضر به همکاری با بهزیستی بر اساس شروط ذیل می باشم.

١ -دارای پروانه مطب می باشم و کارمند دولت نیستم .

٢ -توان مشارکت در خرید دستگاه را دارم .تعهد بهزیستی مبلغ ١٦٠٠٠٠٠٠٠٠٠ ریال ( شانزده میلیارد ریال معادل یکصد و شصت میلیون تومان خواهد بود و مابقی مبلغ دستگاه بایستی توسط اینجانب تامین گردد)

٣ -تعهد مینمایم که بعد از ٦ سال ، دستگاه را به شکل صحیح و سالم به اداره کل بهزیستی استان عودت نمایم.( ید اینجانب ، ید امانی می باشد)

۴ -درصورت اعلام بهزیستی کشور جهت نصب مودم ، توان مشارکت در خرید مودم را دارم .

۵ -در طرح ها و برنامه های سازمان بهزیستی ، مطابق اعلام ناظر معرفی شده در تفاهم نامه همکاری می نمایم. ( انعقاد تفاهم نامه با متقاضی پس از طی فرایند فراخوان و واگذاری دستگاه خواهد بود)

۶ -دارابودن حسن سابقه و تجربه در کار و حسن شهرت.

٧ -اخذ گواهینامة دورة آموزشی مورد تأیید معاونت امور پیشگیری استان برای کارشناس غیردولتی مجری غربالگری قبل از شروع کار با دستگاه

٨ -گذراندن دوره های بازآموزی با نظر و پیشنهاد ارایه شده از سوی دفتر پیشگیری از معلولیتهای کشور و یا معاونت پیشگیری استان.

٩ -نظارت بر رعایت کلیه استانداردها، معیارها و ضوابط لازم و تایید کارشناس مسئول اداره کل بهزیستی جهت خرید دستگاه .

١٠ -برنامه ریزی لازم جهت تداوم و استمرار همکاری بخش غیردولتی حداقل به مدت ٦ سال (با رعایت تعرفه های دولتی ابلاغی از سوی اداره کل بهزیستی استان )

١١ -الزام بخش غیر دولتی (شنوایی شناس ) جهت برنامه ریزی های لازم در راستای رسیدن به میزان ، درصد و یا تعداد تحت پوشش پیش بینی شده و نظارت بر فرایند برنامه .

١٢ -تحت پوشش قراردادن جمعیت هدف مناطق روستایی و حاشیه شهرها بصورت سیاری علاوه بر مناطق شهری استان مطابق با نظر کمیته استانی.

١٣ -نظارت دقیق بر نحوه خدمات دهی بخش غیردولتی با رعایت استانداردهای کمی (توسط کمیته استانی تعیین میگردد)

۱۴ -ارائه آمار و اطلاعات در موعد مقرر به بهزیستی شهرستان / استان

١۵ -معرفی مسئول پیگیری و هماهنگی دارای مدرک حداقل دیپلم که وظیفه ثبت اطلاعات، تکمیل فرمها، پیگیری موارد ارجاعی و تهیه گزارش را بعهده خواهد داشت.

١۶ -تعهد جهت غربال رایگان کودکان ( با تایید و تشخیص معاون پیشگیری و کارشناس مسئول برنامه) که حداکثر ٥ %موارد غربال سالیانه را شامل خواهد گردید.

١٧ -ارائه تعهد نامه محضری و سفته به میزان مبلغ۴/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال قبل از واریز وجه به حساب بخش غیر دولتی (شنوایی شناس منتخب بهزیستی ) ظرف مهلت ٤٨ ساعت ، در راستای الزام به انجام تعهداتی که از جانب اداره کل بهزیستی استان و یا معاونت پیشگیری استان تعیین گردیده است.

١٨ -متقاضی منتخب ، مکلف است ظرف مهلت ٤٨ ساعت از لحظه ابلاغ به وی ،نسبت به امضای تفاهم نامه صادره اقدام و نسبت به ارائه ضمانت مربوطه و نیز تعهد محضری اقدام نماید و در هر مرحله ای خلاف اظهاراتم به اثبات برسد ، بهزیستی میتواند علاوه بر ضبط تضمین ارائه شده ، موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری نماید.ضمنا موظف به عودت دستگاه به شکل صحیح و سالم به نماینده بهزیستی خواهم بود.

١٩ -در صورت عدم رضایت از عملکرد اینجانب ،بهزیستی میتواند با اعلام قبلی یک هفته ای و بصورت کتبی ، نسبت به مطالبه دستگاه اقدام نموده و اینجانب موظف به عودت دستگاه به نماینده بهزیستی به شکل صحیح و سالم خواهم بود.

امضا،مهر و اثر انگشت متقاضی

کد خبر 53922

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد