شاهرود | بازدید دادستان عمومی و انقلاب اسلامی  استان سمنان از مراکز بهزیستی

ابراهیمی دادستان  عمومی و انقلاب اسلامی استان خدمات مراکز را مطلوب ارزیابی کرده و از تلاش و اقدامات مدیران و کارکنان مراکز  تشکر و قدردانی کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ابراهیمی دادستان  عمومی و انقلاب اسلامی استان و حجت الاسلام  پارسامنش دادستان شاهرود با همراهی مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود از خانه کودکان و نوجوانان آمنه و شیرخوارگاه نورمبین بازدید کردند.

ابراهیمی دادستان  عمومی و انقلاب اسلامی استان خدمات مراکز را مطلوب ارزیابی کرده و از تلاش و اقدامات مدیران و کارکنان مراکز  تشکر و قدردانی کردند  و  ضمن ارج نهادن به خدمات و فعالیت خداپسندانه مدیر و کارکنان این مجموعه، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز توفیق نصیب بنده شد تا در جمع کودکان خوب و مدیران و کارکنان با صفای این مجموعه صمیمی حاضر شوم و عرض خداقوتی داشته باشم و ابراز تواضع کنم خدمتتان که با لطف و محبت شما به کودکان این سرزمین، ان شاء الله آینده ای درخشان برای این عزیزان رقم خواهد خورد.

مسعود جهانسیر در این بازدید  اظهار داشت: ۴ مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تحت نظارت بهزیستی در شاهرود فعال هستند که به ۶۶ نفر از فرزندان بهزیستی خدمت رسانی می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود عنوان کرد: هم‌اکنون، مؤسسه خیریه آمنه شاهرود ۶۰ کودک ۶ تا ۱۲ ساله بی‌سرپرست یا بدسرپرست را در دو مرکز «آمنه» و «امین» نگهداری می‌کند.

وی با بیان اینکه زندگی‌ کودکان در مراکز شبانه روزی بهزیستی موقت بوده افزود: این افراد تا فراهم شدن زمینه انتقال موقت یا دائم به خانواده و جامعه در مراکز شبه خانواده مورد مراقبت  و پرورش قرار می گیرند.

در این بازدید دادستان شاهرود از  فعالیت‌های مجموعه بهزیستی  قدردانی و بر ضرورت همکاری و همیاری دستگاه های اجرایی و خیرین با بهزیستی تاکید نمود و ضمن قدردانی از تلاش‌های اداره بهزیستی شاهرود و مؤسسه خیریه آمنه، وجود مراکز مجهز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست را برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به آنان ضروری عنوان کرد .

کد خبر 53600

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد