روند انجام مناسب سازی اماکن و معابرعمومی باید تغییر کند

معاون هماهنگی امور عمرانی در دومین ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب استان عنوان کرد؛ دستگاههای اجرایی بایستی مناسب سازی را از محل اعتبارات جاری انجام دهند و نباید به بهانه کمبود اعتبارات از مناسب سازی شانه خالی کنند.

صبح امروز دومین ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان در سال جاری، به ریاست  مهندس عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، با حضور شرفی سرپرست اداره کل بهزیستی استان ، معاون توانبخشی ودیگر اعضای ستاد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی در ابتدای جلسه، شرفی سرپرست اداره کل بهزیستی استان ضمن تشکر از حضور اعضا دستور کار این جلسه را قرائت نمود، سپس دکتر رضازاده معاون امور توانبخشی بهزیستی استان، جلال زاده مدیرکل راه داری و حمل و نقل جاده ای استان و لطیفی سرپرست نظام فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گزارش اقدامات انجام شده خود را حسب مصوبات جلسه گذشته ارائه نمودند.
معاون هماهنگی امور عمرانی در این جلسه عنوان کرد؛ دستگاههای اجرایی بایستی مناسب سازی را از محل اعتبارات جاری انجام دهند و نباید به بهانه کمبود اعتبارات از مناسب سازی شانه خالی کنند.مهندس عباس زاده افزود؛ اماکن درمانی و داروخانه ها بایستی مناسب سازی شوند و ساختمانهای شهرداری ها بخشداری ها ثبت احوال جهاد کشاورزی و بانکها در اولویت مناسب سازی هستند.
وی همچنین از سرپرست بهزیستی استان خواست تا در اولین جلسه شورای اداری موضوع مناسب سازی رامطرح تا چند مصوبه قوی وقابل اجرا برای آن تصویب گردد.
مکاتبه بافرمانداران برای مناسب سازی ساختمانهایشان وساختمان بخشداریها، ارائه گزارش دقیق مجتمع ها ومساجدبین راهی وارسال اخطار به مدیران اماکن خاص ودارای اهمیت که هنوز مناسب سازی نشده اند از دیگر مصوبات این جلسه بود

مهندس عباس زاده با اعلام این مطلب که روند مناسب سازی در استان بایستی تغییر کند گفت: شاخص مناسب سازی بایستی تعداد اماکن مناسب سازی شده در مدت زمانی مشخص باشد و مدیران فارغ از دلایلی همچون نبود اعتبار باید به این نکته اهتمام ورزند، همانطور که اگر یک روز  مسیر ورودشان به محل کار خراب شود به نحویکه رفت وآمد مقدور نباشد ظرف کوتاه ترین مدت نسبت به تامین اعتبار و بازسازی آن اقدام می نمایند.
معاون هماهنگی امور عمرانی افزود:دبیرخانه مناسب سازی استان بایستی در اولین فرصت تعدادی مکان مهم برای معلولین در حوزهای اداری درمانی تفریحی و... را مشخص تا در کوتاه ترین زمان نسبت به استانداردسازی مناسب سازی درآن مکانها اقدام شود.
 

کد خبر 52883

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد