کد جذب مشارکتهای مردمی بهزیستی زنجان راه اندازی شد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از راه اندازی کد ussd جهت جذب مشارکت های خیرین و مردم خداجوی استان خبر داد و گفت :خیرین و مردم نوع دوست زنجان می توانند  جهت کمک به جامعه هدف بهزیستی، اقشار آسیب پذیر، افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و ایتام به سادگی با شماره گیری  کد #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵*  کمک های خود را واریز نمایند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی با بیان اینکه تمامی خدمات قابل ارائه در این کد به صورت آفلاین است، عنوان کرد: دارندگان کارت‌های شتاب و تلفن همراه می‌توانند از طریق تماس با شماره‌  #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵*  در هر ساعت از شبانه‌روز نسبت به پرداخت کمک‌های مردمی اقدام نمایند.

وی اظهار کرد: دفترمشارکت‌های مردمی بهزیستی استان به عنوان متولی برقراری ارتباط بین نیکوکاران و نیازمندان جامعه با رعایت اصول حفظ عزت نفس و کرامت محرومان، تحقق نیت خیر هموطنان نیکوکار را برای یاری‌رسانی به افراد نیازمند عملی می‌سازد.

این مقام مسئول افزود: این دفتر با فراهم کردن زمینه‌های اجرایی لازم براساس امکانات بالقوه و بالفعل در سطح جامعه و در قالب طرح‌ها و کمپین‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی متعدد و همچنین همکاری و ارتباط و تعامل با مؤسسات خیریه و تشکل‌های نیکوکاری مردمی در صدد ترویج و احیاء فرهنگ احسان و نیکوکاری و اکرام ایتام و نشر سنت‌های حسنه اسلامی و جذب هر چه بیشتر مشارکت مادی و معنوی شهروندان خیراندیش در کاهش آلام جامعه مددجویی است.

مدیر کل بهزیستی یادآور شد : کمک بیش از ۱۸ میلیارد تومان کمک های خیرین به جامعه هدف بهزیستی نشان از اعتماد کامل خیرین به بهزیستی است و استفاده از ظرفیت‌های خیرین امری مهم و ضروری است که باید برای گسترش آن فرهنگ‌سازی شود.

وی خاطرنشان کرد: نیکوکاران می توانند کمک‌های غیرنقدی خود شامل نذورات، اقلام یا جیره‌های خشک غذایی را به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها ارائه نموده و یا کمک های نقدی خود را به حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ نزد بانک مرکزی مشارکت های مردمی بهزیستی استان و یا به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ واریز کنند تا در اختیار خانوارهای جامعه هدف سازمان بهزیستی قرار بگیرد.

کد خبر 52543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد