در رسانه| ۱۴واحد مسکونی آماده واگذاری به افراد زیرپوشش بهزیستی استان همدان

همدان- معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: در مجموع، ۱۴ واحد مسکونی در شهرستان‌های استان همدان در ایام الله دهه فجر قابل واگذاری هستند.

حمیدالله فارسی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص واحدهای مسکونی قابل واگذاری به مناسبت دهه فجر عنوان کرد: در شهرستان‌های همدان در قالب تفاهم نامه کمک به تأمین مسکن خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول تعداد ۸ واحد مسکونی قابل واگذاری است.

وی با بیان اینکه از سویی، در قالب تفاهم نامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) نیز مساکنی در اختیار افراد زیر پوشش بهزیستی استان همدان قرار خواهد گرفت، گفت: در این زمینه ۴ مسکن قابل واگذاری است.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان خاطرنشان کرد: هم چنین طرح‌های دیگری نیز در حوزه مسکن برای افراد دارای معلولیت و زیر پوشش بهزیستی همدان در دست اقدام است که در شهرستان‌های نهاوند و اسدآباد اجرایی خواهند شد.

فارسی با بیان اینکه در مجموع، ۱۴ واحد مسکونی در شهرستان‌های استان همدان در ایام الله دهه فجر قابل واگذاری هستند، تشریح کرد: این واحدهای مسکونی در شهرستان‌های ملایر، نهاوند، کبودراهنگ، تویسرکان، رزن، اسدآباد و فامنین اجرایی شده اند.

کد خبر 51590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد