در رسانه|  پیگیری مطالبات مراکز نگهداری معلولان در دستور کار است

همدان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: بررسی وضعیت و پیگیری مطالبات مرکز معلولان و دیگر مراکز زیرنظر بهزیستی به منظور شناسایی مشکلات پیش روی آنان، در دستور کار ما است.

به گزارش ایرنا، «حسن خانجانی موقر» روز دوشنبه در بازدید از آسایشگاه معلولان حضرت ابوالفضل (ع) شهر همدان اظهار داشت: در این مرکز در حال حاضر به ۶۰۰ معلول مرد و زن که ۱۵۰ نفر از آنها مجهول الهویه هستند، خدمات متعددی ارائه می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان افزود: در حال حاضر کمبود و حتی نبود اعتبار در روند تهیه دارو، پوشاک، مواد خوراکی، تجهیزات و امکانات اولیه از جمله مشکلاتی است که این مراکز با آن دسته و پنجه نرم می کنند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های متولی از جمله صمت، تعزیرات و علوم پزشکی در تأمین اقلام دارویی، پوشاک و غذایی مراکز نگهداری از معلولان، به میدان بیایند.

خانجانی موقر ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی دستگاه های دولتی و همراهی خیران، مشکلات مراکز نگهداری از معلولان برطرف شود، تا این مراکز برای خدمات دهی به افراد ناتوان امیدوارتر تلاش کنند.

وی افزود: بنابراین پیگیر آن هستیم تا دستگاه های متولی از جمله صمت، تعزیرات و علوم پزشکی در جلسات مربوطه به ویژه در جلسه تنظیم بازار، نگاه ویژه ای برای تأمین اقلام مورد نیاز مراکز حمایتی زیر نظر بهزیستی داشته باشند.

آسایشگاه معلولان حضرت ابوالفضل(ع) همدان، به عنوان بزرگترین آسایشگاه معلولان غرب کشور، سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید، که شامل بخش هایی از جمله؛ آسایشگاه نگهداری پسران و مردانی با معلولیت ذهنی و آسایشگاه زنان و مردان معلول جسمی و اعصاب روان است.

کد خبر 48534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد