بهره‌برداری از هیأت مذهبی معلولین در منطقه سه مشهد در روز جهانی معلولین

نخستین هیأت مذهبی معلولین مشهد در شهرداری منطقه سه این شهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در مراسم افتتاح این هیأت، اهدای ۱۶ دستگاه ویلچر به افراد دارای معلولیت نیز مورد تصویب مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی قرار گرفت.

این مراسم ظهر امروز در منطقه خواجه‌ربیع با حضور مسؤولین شهرداری منطقه ۳ مشهد برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در این مراسم گفت: سمن‌های معلولین سال‌های زیادی است که به دنبال تأسیس هیأت مذهبی بوده‌اند و ما شاهد این تلاش‌ها بوده و به آنها کمک‌هایی هم داشته ایم و خوشحال هستیم که امروز صاحب مکانی شده‌اند که بتوانند مراسم مذهبی خود را برگزار کنند.

مسعود فیروزی که در روز جهانی معلولین سخن می‌گفت افزود: شرایط مشهد با وجود مسؤولان انقلابی و شهرداری که خیلی دغدغه معلولین دارد برای تحقق مطالبات افراد دارای معلولیت فراهم شده است.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنیم که با همکاری‌های شهرداری، فضایی برای توسل به اهل بیت برای افراد دارای معلولیت فراهم شده است.

وی گفت: افراد دارای معلولیت، دارای وجودی حساس و دلی پاک تر هستند و به خدا نزدیک‌تر می‌باشند.

وی از افراد دارای معلولیت حاضر در مراسم خواست برای مدیران و کارکنان بهزیستی دعا کنند که بتوانند پیگیر مطالبات‌شان باشند.

فیروزی گفت: از ۱۶ مددجوی عزیزی که خواستار تهیه ویلچر بودند ۵ دستگاه امروز حواله‌ی انبار را دریافت می‌کنند که بروند و ویلچرشان را تحویل بگیرند و بقیه هم طی روزهای آینده ویلچر را دریافت می‌کنند.

همچنین در این مراسم، یکی از بوستان‌های مناسب‌سازی شده برای معلولین که وسایل ورزشی و معابر تردد آن برای افراد دارای معلولیت دسترس‌پذیر شده، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد خبر 47837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد