60هزار فرد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی شهرستان مشهد

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان مشهد، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با حضور در اداره بهزیستی شهرستان مشهد از زحمات و تلاش‌های کارکنان حوزه توانبخشی در جذب حداکثری اعتبارات این حوزه و عملکرد مثبت آنها در سال گذشته تقدیر کرد.

در این مراسم، مدیر بهزیستی شهرستان مشهد نیز ضمن تقدیر از کارکنان حوزه توانبخشی به تشریح فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه توانبخشی در سال گذشته پرداخت و گفت: 60هزار فرد دارای معلولیت تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان مشهد می‌باشند که تعداد قابل توجهی است و از جمع پرونده‌های چندین شهرستان نیز بیشتر است.

جواد بهنام افزود: تشکیل 10 هزار کمیسیون پزشکی اولیه و ارزیابی مجدد، پرداخت 102 وام بلاعوض استاد شاگردی از طریق طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه، برقراری مستمری جدید برای11هزار و536 فرد دارای معلولیت واجد شرایط، برقراری حق پرستاری برای2هزار و 16 توانخواه و... تنها بخشی از خدمات عمده و اساسی انجام گرفته توسط واحد توانبخشی بهزیستی شهرستان مشهد در سال گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کار در  حوزه توانبخشی با فرسودگی بسیاری همراه است و کارکنان این واحد از سعه صدر بالایی برخوردار هستند و همواره حساسیت‌های بسیاری در رابطه با توانخواهان و تکریم ارباب رجوع برای آنها وجود دارد.

کد خبر 106068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد