پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان زنجان به مناسبت ۱۳ آبان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان بمناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان (روز دانش آموز) در پیامی این روز را به همه ی دانش آموزان استان تبریک گفت.

  متن پیام به این شرح است:

  ۱۳ آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی و ناعدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های استکبار جهانی است.

  بی شک نقش دانش آموزان در دهه های مختلف در روند شکوفایی حرکت اسلامی و انقلابی جامعه و خاموش کردن فتنه های داخلی و خارجی و صحنه های سلحشورانه جنگ تحمیلی و حضور در عرصه های سازندگی فراموش نشدنی است که این امر حکایت از استواری و صلابت نفوذناپذیر ملت همیشه در صحنه ایران دارد و وظیفه مسئولان را برای خدمت رسانی به مردم دو چندان می کند تا با تکیه بر ظرفیتهای داخلی، همچون چهل سال گذشته قله های موفقیت و افتخار به دست جوانان این مرز و بوم فتح شود.

  کودکان و نوجوانانی که با بصیرت وبینش متکی بر توسعه حرکت میکنند، و می بایست به شناخت دقیقی از حقوق شهروندی خود برسند تا بتوانند آینده این مملکت را بر مبنای همین شناخت بسازند. جهان امروز، جهان ارتباطات است وهیچ قدرتی نمی تواند انسان معاصر را از دستیابی به اطلاعات وداده های مناسب محروم نماید. در چنین شرایطی ست که کودکان ما به عنوان آینده سازان وطن با آزادی، حقوق فردی، حقوق شهروندی و پایه های فرهنگ ناب ایرانی – اسلامی خود روز به روز آشنا می شوند و می توان با بهره گیری از متد مختلف آنها را توانمند کرد.

 اینجانب این روز مبارک را به همه ی دانش آموزان عزیز استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای همگان به ویژه جامعه جوان و نوجوان استان، موفقیت و بهروزی مسألت می نمایم و امیدوارم که حرکات هوشمندانه این عزیزان گام موثری در راستای به ثمر نشستن اهداف جمهوری اسلامی ایران بوده و روز به روز بر استقلال علمی و صنعتی این مرز و بوم بیفزاید.

     

کد خبر 45841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد