بررسی دستور العمل های جامعه هدف در دو بخش خانه و خانواده

حوزه اجتماعی در حد توان جهت آگاهی و شناخت از شرایط کودکان کار و خیابانی تلاش می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل  بهزیستی استان سمنان با حضور ساره امیرجان معاون امور اجتماعی و کارشناسان شبه خانواده ستادی و شهرستانی  جلسه ای در خصوص بررسی دستورالعملهای جدید و باز بینی شده در دو بخش خانه و خانواده برگزار شد.

درابتدا امیرجان معاون امور اجتماعی  ضمن قدردانی و تشکر از زحمات و تلاش  کارشناسان بیان داشت آگاهی از شرایط سلامت  جسمی  و روانی کودکان کار و خیابانی یکی از دغدغه های بهزیستی است و حوزه اجتماعی در حد توان جهت آگاهی و شناخت از شرایط این کودکان کار و خیابانی تلاش می کند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان سمنان افزود: ارتقاء شرایط کودکان کار و ایجاد محیطی امن برای زندگی این کودکان مستلزم رعایت تمامی نکات و دستورالعمل ها و بخشنامه ها در رابطه با بحث مراقبت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست  و ارائه بهینه  خدمات اجتماعی در بخش دیگر بر آگاهی از شرایط فرزندان و زوجین  است.

امیرجان در ادامه ارائه خدمت به فرزندان تحت حمایت بهزیستی اجرای بهتر دستورالعمل های ان را در هدایت و آماده سازی فرزندان برای زندگی مستقل نیز خواستار شد.

امیرجان بر دقت نظر در فراهم نمودن زمینه مناسب دراجرای طرح سامانه فرزند خواندگی هم تاکید کرد.

 ساره امیر جان معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان سمنان یکی از نیازهای ویژه فرزندان تحت حمایت بهزیستی سخن گفت و اظهار امیدواری کرد با تلاش مضاعف و همت کارشناسان متخصص و خیرین انشالله بتوان در تامین این نیاز فرزندان در آتی گامهای موثری برداشت.

 

کد خبر 45476

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد