شمیرانات| نشست فرهنگی مدیر بهزیستی با فرماندهی بسیج دادگستری استان تهران

فرمانده بسیج دادگستری استان تهران و معاون بسیج ادارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همت خیرین با حضور در مرکز شهید قدوسی با مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات ملاقات و تشکیل جلسه دادند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این دیدار در راستای آموزش و معرفت افزایی فرزندان شبانه روزی از نگاه فرهنگی و استحکام مبانی عقیدتی آنان پرداخته شد.

مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات در این نشست ضمن اشاره به اهداف  و ماموریت های سازمان بهزیستی، به رویکرد تربیتی فرزندان شبه خانواده و برنامه ریزی تربیت شایسته، آداب و اصول تربیت کودکان، رعایت حقوق آنان و در نظر گرفتن مصالح و آینده‌ی فرزندان پرداخت.

حاضران در این دیدار با بیان دغدغه های فرهنگی در خصوص فرزندان بهزیستی و اینکه فرزندان نیاز به الگوهای ارزشمند بومی و ملی و اسلامی کشورمان را دارند، رویکرد این جلسات را رویکرد تربیتی خواندند.

گفتنی است؛ در پایان نشست مقرر شد مسابقاتی در گروه های سنی مختلف و در رشته های نقاشی، ورزشی و دلنوشته ای به مقام معظم رهبری درباره شخصیت شهید سرافراز سردار سلیمانی برگزار و در هفته بسیج به برندگان و آثار منتخب جوایزی اهدا گردد.

کد خبر 45261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد