شهرتهران | توزیع فطریه جمع آوری شده بین جامعه هدف

ژیلا اصلانی معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی شهر تهران ضمن تشکر از خیرین محترم شهرستان از جمع آوری مبلغی بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به مناسبت عید فطر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی شهر تهران گفت: با استقرار ۶۰ پایگاه جمع آوری فطریه در روز عید فطر مبلغی بالغ بر ملبغ ۳ میلیارد ریال در مراکز دولتی و بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال در  مرکز غیر دولتی جمع آوری شد.

اصلانی در ادامه سخنانش اذعان داشت: این مبلغ نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است که هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن و در راستای دستگیری از نیازمندان واقعی هزینه می شود و امیدوار هستیم این مبالغ بتواند در رفع مشکلات مددجویان نقش اثرگذاری داشته باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: در سال گذشته خیرین شهرستان نقش بسزایی در کمک به اقشار نیازمند از جمله افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار و... داشتند و امیدوار هستیم با توجه به مشکلات کنونی جامعه هدف از جمله: تامین تجهیزات توانبخشی، هزینه درمان و معیشتی همچنان شاهد حضور خیرین به عنوان بازوان توانمند در این اداره باشیم.

کد خبر 106884

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد