زهرا نعمتی باید الگوی بانوان ایران باشد

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ابراز امیدواری کرد بانوی مدال آور ایران به الگویی برای زنان کشورمان تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از ایسنا، «انسیه خزعلی» در مراسم تقدیر از زهرا نعمتی و دیگر کمانداران اعزامی به المپیک و پارالمپیک، گفت: ورزشکاران معلول یک مزیت نسبی و قدرت فوق العاده‌ای دارند که باید شرایطی فراهم کنیم که به ظهور برسانند.

او افزود: اگر زهرا نعمتی برای زنان جامعه الهام بخش می‌شود و انرژی مثبت ارسال می‌کند و به دیگران می‌گوید که ببینید با نداشتن برخی قدرت‌ها و با به‌کارگیری سایر توانمندی‌ها می‌توانیم بدرخشیم.

خزعلی تصریح کرد: زهرا نعمتی به عنوان رهبر زنان آینده در رشته تیروکمان است که امیدوارم چنین رهبرهایی در ورزش افزایش پیدا کند، افتخارآفرینی زنان مسلمان ثابت کرد که می‌توانند تمام موانع را پشت سر بگذارنند و با حفظ ارزش‌ها به قله دست پیدا کنند، امیدوارم دختران ما از نعمتی الگو بگیرند و پیروزی‌های بزرگتری را فتح کنند.

در ادامه این مراسم زهرا نعمتی نیز گفت: از فدراسیون تیراندازی با کمان به خاطر این که به توانمندی من باور داشت، تشکر می‌کنم، بدون شک اگر برنامه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نبود، این موفقیت‌ها رقم نمی خورد.
 
وی گفت: بر اثر یک سانحه مجبور شدم تکواندو را رها کنم، اما مسیرم را در تیراندازی با کمان ادامه دادم و یاد گرفتم وقتی یک تیر از کمان رها می‌شود، دیگر چیزی در اختیار من نیست.

نعمتی تصریح کرد: روزی یک نفر به من گفت اگر می‌خواهی تیرت زمانی که از کمان رها می‌شود ، صاف به سمت هدف برود، باید دلت را صاف کنی و بعد از مدت‌ها یاد گرفتم در دلی که کینه، حسد، دروغ، ریا و.... وجود داشته باشد، خداوند جایی ندارد.

در پایان این مراسم از ۶ کماندار شرکت کننده در بازی‌های پارالمپیک توکیو و میلاد وزیری تنها نماینده تیروکمان ایران در المپیک توکیو و کادر فنی تجلیل شد.

کد خبر 44520

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد