بازدید معاون رئیس جمهور از بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد

معاون زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با راه اندازی خانه‌های امن و مراکز جامع برای زنان و دختران در معرض آسیب‌های اجتماعی موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد کریم آریا مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده دیدار کرد.

 این دیدار با هدف ارائه طرح توجیهی به منظور راه اندازی مرکز جامع زنان و دختران در معرض آسیب و خانه تلاش انجام شد که در نهایت مورد موافقت و حمایت معاون رئیس جمهور قرار گرفت. 

آریا عنوان کرد: سازمان بهزیستی، مراکز جامع، خانه‌های امن و سلامت را برای حمایت از زنان و دختران آسیب دیده و یا در معرض آسیب و خشونت مهیا کرده و با ایجاد مرکز اورژانس اجتماعی فضا را برای مداخله بهنگام در بحران‌های فردی ، خانوادگی و اجتماعی دختران فراری، زنان در معرض خشونت‌های خانگی و یا زنانی که به هر دلیل خانه را ترک کرده و در خیابان سرگردان شده اند آماده می‌کند.

وی عنوان کرد: تمام برنامه ها و فعالیت‌های بهزیستی در این حوزه با هدف ساماندهی و ارائه خدمات حمایتی، پذیرش، بازتوانی و بازگشت زنان و دختران در معرض آسیب به آغوش خانواده و بازگشت آنان به زندگی سالم انجام می پذیرد.

کد خبر 86363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد