مهدیشهر | ارائه خدمات به یک هزار و ۶۷۰  تونخواه توسط بهزیستی شهرستان

گلوردیان گزارشی از عملکرد شش ماه نخست سال در حوزه های تخصصی ارائه کرد

به گزارش روابط عمومی  اداره کل بهزیستی استان سمنان ربابه گلوردیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر گزارشی از عملکرد شش ماه نخست ۱۴۰۰ این شهرستان در حوزه های تخصصی  ارائه کرد.

ربابه گلوردیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر گفت : بهزیستی مهدیشهر با دارا بودن یک هزار و ۶۷۰ نفر مددجو به تفکیک ۱۰۵۰ پرونده توانبخشی،   ۴۰۶ پرونده حوزه اجتماعی، ۲۱۴ پرونده CBR  و تحت نظارت داشتن یک مرکز اقامتی بهبودی  میان مدت درمان اعتیاد، یک مرکز بیماران روان مزمن ویژه بانوان  ، یک موسسه خیریه و یک مرکز مثبت زندگی در حال ارائه خدمت به آحاد جامعه و جامعه هدف خود است  .

وی افزود : در حوزه پیشگیری شهرستان در بخش کمپ های ترک اعتیاد با توزیع بسته های بهداشتی به مرکز از جمله ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی و کیت های ایدز  و پرداخت  ۶ مورد یارانه ارائه خدمات داشته است و این حوزه نیز سنجش بینایی ۲۰۵ نفر کودک ۳ تا ۶ سال (تا کنون)، غربالگری شنوائی ۱۰۴ نوزاد (در ۵ ماهه نخست سال) را به مرحله اجرا و دستیابی رسانده است. این حوزه همچنین باتوجه به شرایط جامعه، به دلیل شیوع ویروس کرونا دوره های آموزشی پیش از ازدواج را به صورت مجازی برای ۷۰ نفر برگزار کرده است.

رئیس اداره بهزیستی مهدیشهر گفت : در حوزه توانبخشی ۲۱مورد پرداخت کمک های مالی بمنظور مناسب سازی، کمک هزینه تحصیلی، درمان و وسایل توانبخشی، هزینه های ایاب و ذهاب، بیمه خویش فرمایی  و کارفرمایی  و ۲۹ مورد پرداخت فطریه، همچنین در حوزه اجتماعی ۳ مورد پرداخت کمک های مالی در زمینه  ودیعه مسکن، بیمه سرپرست خانوار، کمک هزینه تحصیلی،  سرمایه کار و ۱۳ مورد پرداخت فطریه نیز صورت گرفته است.

ربابه گلوردیان از ایجاد اشتغال برای ۱۷ نفر از مددجویان و تحویل  یک واحد مسکونی در سال ۱۴۰۰خبر داد و افزود : ۳۱۰ بسته معیشتی، پرداخت کمک های نقدی به حساب مددجویان از جمله اقدامات مثبت حوزه مشارکت های مردمی اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر بوده است.

اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر با پرداخت کمک هزینه های درمانی کرونا سعی در به حداقل رساندن آسیب های  ویروس منحوس کرونا داشته است.

ایشان در پایان : خدا را شاکریم که خدمتگزار  مردم هستیم و  امید است با اتکال به خداوند سبحان، با توسل به ارواح طیبه شهدا و با یاری همکاران و مسئولان  بهتر از گذشته و آنچه در شأن جامعه هدف بهزیستی است  ارائه خدمت نمایم.

کد خبر 44372

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد