بخشـی از زندگی نامه و وصـیت نامه شهید گرانقـدر نجم الـدین صادقی

مبادا از رفتن من به جبهه ناراحت شوی

 شهید "نجم الدین صادقی" به مادرش می‌گوید: مبادا از رفتن من به جبهه ناراحت شوی که من تنها نیستم که این راه را می روم بلکه جوانهایی بهتر از من بودند که در این راه قدم برداشتند و جوانمردانه جان باختند.

 به گزارش نوید شاهد، شهید نجم الدین صادقی دهم فروردین 1346، در شهر قم به دنیا آمد. پدرش یحیی و مادرش ربابه نام داشت. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. دهم بهمن 1365، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکرش در مزار پایین شهرستان زنجان به خاک سپرده شد.

شهید نجم الدین صادقی در وصیتنامه‌اش می‌نویسد:

اگر فیض شهادت نصیبم گشت آنان که پیرو خط سرخ امامت نیستند و به ولایت او اعتقاد ندارند. برمن نگریند و برجنازه من حاضر نشوند. تا باشد که خون شهدا آنان را نیز متحول سازد، و به رحمت الهی نزدیکشان سازد، سلام مرا به رهبر عزیز برسانید و بگویید تا آخرین قطره خونم سنگر اسلام را ترک نخواهم کرد، با خدا پیمان می بندم که در تمام عاشوراها و در تمام کربلا ها با حسین (ع) همراه باشیم و سنگر او را خالی نکنم تا هنگامیکه تمام احکام اسلام در زیر پرچم اسلامی امام زمان (عج) به اجرا در آید.

مادر عزیزم مبادا از رفتن من به جبهه ناراحت شوی که من تنها نیستم که در این راه می روم بلکه جوانهایی بهتر از من بودند که در این راه قدم برداشتند و جوانمردانه جان باختند.

منبع: اداره امور فرهنگی، تبلیغات، هنری و اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان

منبع: نویدشاهد

کد خبر 41935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد