در رسانه|برقراری ۱۴۰۰ تماس با صدای مشاور بهزیستی ایلام

ایلام_معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتباد سازمان بهزیستی استان ایلام گفت: یک هزار ۴۰۰ تماس موفق درسه ماهه نخست سالجاری با سامانه ۱۴۸۰ برقرار شده که حاکی از آشنایی بیشتر مردم با این خط و تمایل به مشاوره تلفنی می باشد.

به گزارش خبرنگار راسان خبر از ایلام، فروزان افسرده روز شنبه در حاشیه تور رسانه ای که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، اظهار داشت: ارایه خدمات مشاوره بیشتر درزمینه مشکلات خانوادگی، بالینی فردی شامل اضطراب، افسردگی، شغلی، پیش از ازدواج، اعتیاد، طلاق و مشکلات ازدواج  می باشد.

وی افزود: صدای مشاوره از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۲شب در سه شیفت کاری به تماس گیرندگان در زمینه های مختلف ارائه خدمت خواهد داد.

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتباد سازمان بهزیستی استان ایلام گفت: خدمات در مرکز صدای مشاور ۱۴۸۰ بصورت تماس تلفنی است و بیشترین تماسها در حوزه اختلاف خانوادگی و مشکلات زوجین  است.

وی یادآور شد: سال گذشته تعداد تماس گیرندگان با محتمع صدای مشاوره۷۲۵۱ مورد بوده که از این تعداد ۱٠۶۳ مورد مربوط به آقا و ۶۱۸۸ نفر نیز خانم است.

افسرده اظهار داشت: عمده ترین تشخیص در زمینه اختلالات روانی، اختلالات خلقی و افسردگی با ۲۴۳ تماس است.

وی افزود: همچنین در سال گذشته علیرغم شیوع بیماری کرونا ویروس و لزوم رعایت محدودیت ها و فواصل احتماعی تعداد مراجعین به مجتمع مشاوره حضوری ۸٠۴ نفر بوده که از این تعداد ۲۷۷نفر آقا و ۵۲۷ نفر نیز خانم هستند.

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتباد سازمان بهزیستی استان ایلام با معرفی خط ملی اعتیاد با شماره ۰۹۶۲۸ گفت: مردم استان می توانند با این خط تماس بگیرندو ازمشاوره پیشگیری، درمان و کاهش آسیب‌های ناشی از معضل اعتیاد بهره مند شوند .

کد خبر 40226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد