پیام تبریک رئیس بهزیستی شهرستان گرمه بمناسبت هفته بهزیستی

علیرضا نیازی رئیس بهزیستی شهرستان گرمه با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بهزیستی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، علیرضا نیازی رئیس بهزیستی شهرستان گرمه با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بهزیستی را تبریک گفت.

 متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام

در چهل یکمین سال تاسیس سازمان بهزیستی در تحقق شعار " هوشمندسازی ، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده " خدمات خالصانه و فداکارانه پرسنل بهزیستی و تداعی خاطرات ۴۱ سال خدمت رسانی به محروم ترین اقشار جامعه است که از مقدس ترین نهادهای نظام اسلامی به شمار می آید.

خدمت در سازمان بهزیستی به نوعی عبادت است و به‌دست آمدن این افتخار برای کارکنان بهزیستی جای شکرگزاری دارد.سلامت جسم ، جان و روان، زیر بنای عامل پیشرفت و تکامل جامعه است .این مهم ،جز از منظر کمک ویاری رساندن به مددجویان نیازمند و رسیدگی به امور معلولین، آسیب دیدگان اجتماعی ومحرومین میسر نخواهد شد سازمان بهزیستی، بعنوان تخصصی ترین سازمان در امر رفاه اجتماعی در ایران است که با برخورداری از نیروهای علمی و تخصصی در راستای کمک به  انسانهای نیازمند ، یاری گری و مشکلات اجتماعی را ریشه یابی و درمان می کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بهزیستی به کارکنان و خانواده محترمشان و جامعه هدف بهزیستی، تلاش های شما ارجمندان را قدر می نهم سرافرازی ، موفقیت و سلامت شما را تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

علیرضا نیازی

رئیس بهزیستی شهرستان گرمه

کد خبر 39985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد