هدف از ایجاد مراکز مثبت زندگی چابک سازی و کوچک کردن بدنه دولت است

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی باتاکید براینکه هدف از ایجاد مراکز مثبت زندگی چابک سازی و کوچک کردن بدنه دولت است، گفت: کاهش ترددهای غیرضروری به مراکز و ادارات بهزیستی، افزایش رضایتمندی مردم از خدمات سازمان وهمچنین شکوفایی خصوصی سازی و برون سپاری از اهداف دیگر مراکز بشمار می آید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، دکتر محمد شجاع امروز در نشست صمیمی با مسوولین مراکز مثبت زندگی، مسایل و چالش های موجود در این مراکز را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: هدف از ایجاد مراکز مثبت زندگی چابک سازی و کوچک کردن بدنه دولت است.

وی افزود: کاهش ترددهای غیرضروری به مراکز و ادارات بهزیستی، افزایش رضایتمندی مردم از خدمات سازمان وهمچنین شکوفایی خصوصی سازی و برون سپاری از اهداف دیگر مراکز بشمار می آید.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی پس از شنیدن مسایل و مشکلات از سوی مسوولین مراکزمثبت زندگی، راهکارهایی در این خصوص ارائه نمود و گفت: ثبت اتحادیه مراکز مثبت زندگی با هدف دفاع از حقوق مسوولین، ایجاد تفاهم نامه با بانک رسالت، انعقاد قرارداد با شرکت ایران خودرو،  بیمه پرسنل و پرداخت حق بیمه و همچنین ارتباط گیری موثر با اداره مالیات از جمله راهکارهایی است که میتوان در جهت بهبود اهداف سازمان گام برداشت.

این مسوول تصریح کرد: به منظور دفاع از حق و حقوق مراکز مثبت زندگی و همچنین کارکنان و مسوولین سازمانی که با این مراکز در ارتباط هستند، باید اتحادیه متشکل از ۷ نفر شامل رییس، نایب رییس و بازرس و مابقی اعضای تشکیل شود.

وی تاکید کرد: به جهت مرتفع شدن مشکلات موجود در مراکز باید هر شهرستان یک نماینده انتخاب کند که این نماینده بصورت حضوری در دیدار با مدیر کل و مسوولین ذی ربط مشکلات و مسایل را بررسی و حل کند.

شجاع باتاکید براینکه باید آموزش و اجرایی کردن بحث های آموزشی از اولویتهای کاری در مراکز بحساب آید، بیان کرد: نشست با اداره مالیات، تفیض خدمات به مراکز، پیگیری تشکیل مجمع،  ارایه مسایل و مشکلات موجود بصورت مکتوب توسط نمایندگان هرشهرستان و همچنین آموزش و اجرایی کردن مباحث آموزشی باید در اولویت های کاری ما قرار بگیرد.

گفتنی است کسری پرونده ها در برخی مراکز،مشکلات مالی، بیمه مددجویی،ایجاد اشتغال برای گروه هدف سازمان و دسترسی به ui و جابجایی پرونده ها از جمله مسایل و مشکلاتی بود که از س.ی مسوولین مراکز مثبت زندگی ارائه شد.

کد خبر 39228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد