بازدید معاون اجتماعی بهزیستی کشور از دو مرکز تحت نظارت این نهاد در شهرستان سبزوار

معاون اجتماعی بهزیستی کشور از دو مرکز تحت نظارت بهزیستی سبزوار بازدید کرد.

دکتر حبیب اله مسعودی فرید در بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی سبزوار با مسوولان و کارشناسان این مرکز گفتگو و پرونده های مددجویان را مورد بررسی قرار داد.
مسعودی فرید در حاشیه ی بازدید از این مرکز به خبرنگار ما گفت: نیروهای اورژانس اجتماعی، خدمات تخصصی به مردم ارائه می دهند و باید نیروهای کارآمد و متخصص در رشته های مرتبط باشند.
رئیس اورژانس اجتماعی سبزوار نیز در این بازدید گفت: ۲۶۰۰ مورد خدمات در سال ۱۴۰۰ به مددجویان ارائه شده است.
الهام اکبری پور همچنین از آسیب های اجتماعی مرتبط با اعتیاد و طلاق یاد کرد و گفت: بیشترین مددجویان این مرکز مشکلات مربوط به طلاق را مطرح می کنند.
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در ادامه از یک مرکز مثبت زندگی در این شهرستان بازدید و در خصوص چگونگی فعالیت ها، الکترونیکی شدن پرونده های مددجویان، میزان موفقیت مددکاران و مشکلات این مرکز با مسوول فنی و مددکاران مرکز گفتگو کرد.

بازدید معاون اجتماعی بهزیستی کشور از دو مرکز تحت نظارت این نهاد در شهرستان سبزوار

وی در این بازدید از تسهیل دسترسی مراکز مثبت به بانک اطلاعات مددجویان موسوم به یوآی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مقرر شده تا جامع شدن سامانه مثبت زندگی که تمام اطلاعات و خدمات را پوشش بدهد مراکز به بانک اطلاعات قبلی دسترسی داشته باشند تا اطلاعات مورد نیاز را از آن استخراج کنند.
در این بازدید، رئیس بهزیستی سبزوار، پیشنهادات و نظرات خود در خصوص سامانه مراکز مثبت را مطرح و خواستار حل مشکلات این سامانه شد.
مرضیه کیانی که ماه گذشته به سرپرستی بهزیستی سبزوار منصوب شده، از کارشناسان مجرب و باسابقه در توانبخشی مبتنی بر جامعه در استان و کشور است.
وی همچنین گفت: واگذاری پرونده ها در سبزوار به مراکز مثبت موفق بوده و ما توانسته ایم تمام پرونده ها را به مراکز واگذار کنیم.
شایان ذکر است در این بازدیدها، جمعی از کارشناسان و معاونین بهزیستی استان و نیز رئیس و کارشناسان بهزیستی سبزوار، معاون اجتماعی بهزیستی کشور را همراهی می کردند.

بازدید معاون اجتماعی بهزیستی کشور از دو مرکز تحت نظارت این نهاد در شهرستان سبزوار

کد خبر 38602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد