بازدید معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از مراکز تحت نظارت شهرستان جوین

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور و معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی، شب گذشته از مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان جوین بازدید و ضمن نشست با کارکنان بهزیستی شهرستان، با مسؤولان و مددجویان مراکز تحت پوشش گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار ما از جوین،دکتر حبیب اله مسعودی فرید، در بازدید از اورژانس اجتماعی جوین، فعالیت‌های آن واحد را مورد بررسی و تحلیل قرار داد و در خصوص افزایش کیفیت خدمات به شهروندان تأکید نمود.

در این بازدید که معاون فرماندار جوین نیز در آن حضور داشت همچنین از یک زمین در جنب اداره بهزیستی که بنا بر تشخیص مسؤولان محلی و بهزیستی، محل مناسبی برای احداث ساختمان اورژانس اجتماعی است بازدید و در خصوص راه‌اندازی این مجموعه، گفتگو شد.

در این رایزنی‌ها مقرر شد اعتبارات مورد نیاز احداث اورژانس اجتماعی از سوی فرمانداری و بر اساس نقشه‌های مورد تأیید بهزیستی تأمین شود و سازمان بهزیستی کشور، هزینه‌های تجهیز آن را تأمین نماید.

در سفر معاونین اجتماعی بهزیستی کشور و استان، همچنین از سه خانه فرزندان مورد بازدید قرار گرفت.

مراکز شبانه‌روزی حضرت مهدی(عج) (دخترانه و پسرانه) و خانه فرزندان مائده‌های آسمانی که از کودکان تحت سرپرستی بهزیستی نگهداری می‌کنند،  هدف این بازدیدها بودند.

در این بازدیدها، معاون اجتماعی بهزیستی کشور، در خصوص خدمات ارائه شده به کودکان، لزوم پرداختن به تربیت و پرورش فکری کودکان، اوقات فراغت فرزندان و توجه به رشد استعدادهای اجتماعی و توانمندسازی آنان برای استقلال و زندگی آینده، با مسؤولان این مراکز صحبت کرد و بر این موارد تأکید نمود.

بازدید معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از مراکز تحت نظارت شهرستان جوین

کد خبر 38636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد