کمک ۳۰۰ میلیون تومانی ستاد اجرایی فرامین امام به مددجویان بهزیستی خراسان رضوی

ستاد اجرایی فرامین امام در خراسان رضوی در ادامه‌ی کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی، ۵۰۰ بسته‌ی معیشتی دیگر و ۲ هزار عدد ماسک به مددجویان بهزیستی خراسان رضوی اختصاص داد.

به گفته‌ی معاون مشارکت‌های مردمی و مدیریت موسسات خیریه بهزیستی خراسان رضوی، این کمک‌ها با رایزنی بهزیستی و جدیت ستاد اجرایی فرامین امام در محرومیت‌زدایی، محقق شده است.

حمیده محدث با بیان اینکه بهای اقلام بسته‌های غذایی اهدا شده با قیمت دولتی حدود ۲۰۰ هزار تومان است گفت: در جمع بندی ارزش این بسته‌ها و ۱۰۰۰ بسته‌ی غذایی قبل که هفته‌ی پیش از سوی این ستاد اهدا گردید می‌توان گفت ارزش کلی این بسته‌ها و ماسک‌های اهدایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: ستاد اجرایی فرامین امام در استان، همیشه فریادرس مددجویان بهزیستی بوده و کمک‌های بسیار شایان توجهی در زمینه‌های مختلف نیازهای مددجویان اهدا کرده است.

وی یادآور شد: هفته پیش نیز این ستاد یک هزار بسته معیشتی به بهزیستی تحویل داد تا بین مددجویان نیازمند توزیع گردد.

شایان ذکر است در ماه مبارک امسال بیش از ۳۵ هزار بسته غذایی توسط خیرین و نهادهای یاریگر به مددجویان بهزیستی خراسان رضوی اهدا شده است.

در حال حاضر نزدیک به ۶۰۰ هزار مددجو در استان خراسان تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی هستند که برآورد می‌شود ۵۰ درصد آنها در دهک‌های پایین و محروم قرار دارند.

کد خبر 36767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد