کمک‌های آستان قدس رضوی به مددجویان بهزیستی افزایش می‌یابد

مددجویان بهزیستی خراسان رضوی از آستان‌قدس کمک‌های معیشتی دریافت می‌کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی با اعلام این مطلب گفت: بر اساس توافقات انجام شده بین بهزیستی و آستان قدس رضوی، مددجویان معرفی شده توسط بهزیستی استان یا شهرستان‌ها، در صورت تطبیق با اطلاعات مددجویان خدمت‌گیرنده از آن آستان مقدس، در زمینه‌ی سبد غذایی، کمک هزینه‌ی مسکن، کمک‌هزینه‌ درمان، و کمک‌های ویژه‌ی ماه مبارک رمضان، مورد حمایت آستان قدس رضوی قرار می‌گیرند.

حمیده محدث پیش از ظهر امروز ۱۰ فروردین گفت: در نشستی که امروز با مدیر امور مجاورین آستان قدس رضوی داشتیم این موارد توافق شد.

وی افزود: همچنین مقرر گردید مددجویان شهرستان‌ها از طریق بهزیستی به کانون‌های خادم‌یاری آستان قدس یا کانون‌های خدمات رضوی معرفی و در همان محل سکونت بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

وی با تشکر از مدیریت آستان قدس رضوی گفت: ما و مددجویان‌مان همیشه از حمایت‌ها و توجهات امام هشتم(ع) بهره‌مند بوده‌ایم و مدیریت‌های آستان مقدس در دوره‌های مختلف، همواره از مددجویان در بخش‌های مسکن، اشتغال، سبد غذایی، عزیمت به حرم مطهر و سایر زمینه‌ها حمایت کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: کمک‌های توافق شده از آغاز ماه رمضان برای مددجویان صورت می‌گیرد و پس از آن نیز استمرار خواهد داشت.

محدث تأکید کرد: آستان قدس هیچ محدودیتی برای معرفی مددجویان از طرف بهزیستی قائل نشده و هر تعداد که ما معرفی کنیم از این کمک‌ها بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 33949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد