سامانه دانشجویی برای ثبت نام ترم بهمن باز شد

رییس مرکز فناوری اطلاعات،تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی از بازگشایی سامانه دانشجویی برای ثبت نام ترم بهمن و تکمیل اطلاعات دانشجویی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر مجید رضا زاده با اشاره به باز بودن سامانه دانشجویی برای ثبت نام ترم بهمن ماه برای دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی گفت: دانشجویانی که برای ترم مهرماه نیز موفق به ثبت نام نشده اند می توانند در سامانه ثبت نام و مدارک خود را بارگذاری کنند.


وی افزود: کسانی که پرونده آنها دارای نقص بوده نیز این فرصت را دارند تا نسبت به تکمیل مدارک در سامانه و تکمیل ثبت نام، اقدام کنند.


رییس مرکز فناوری اطلاعات،تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی تا کنون ۲۷ هزار ثبت نام در سامانه صورت گرفته که حدود ۴ هزار ثبت نام مربوط به ترم دوم و حدود ۲۲ هزار دانشجو تحت پوشش در سامانه دانشجویان سازمان بهزیستی ثبت نام کرده اند.


دکتر رضا زاده گفت: تا کنون شهریه دانشجویی برای حدود ۱۸ هزار دانشجو که پرونده آنها به صورت کامل ثبت شده، پرداخت شده است.


وی اظهار امیدواری کرد؛ دانشجویان دیگر نیز نسبت به رفع نقص پرونده و یا ثبت نام در سامانه اقدام کنند تا پرداخت ها برای آنها صورت پذیرد.

 
رییس مرکز فناوری اطلاعات،تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی به  امکان جدید در سامانهاشاره کرد و گفت:  امکان دریافت معرفی نامه برای ارائه به دانشگاه در سامانه وجود دارد که دانشجویان با مهر و امضای شهرستان و استان می توانند برای تخفیف ۲۰ درصد و ثبت نام به دانشگاه ارائه دهند.

کد خبر 33759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد