بازدید سرزده سرپرست بهزیستی خراسان رضوی از ۴ مرکز دولتی و غیر دولتی در مشهد

بازدید سرزده سرپرست بهزیستی خراسان رضوی از ۴ مرکز دولتی و غیر دولتی در مشهد

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی، در ادامه‌ی بازدیدهای سرزده از مراکز حاکمیتی و مراکز غیر دولتی تحت نظارت این نهاد، روزهای پنجشنبه و جمعه از دو مرکز ترک اعتیاد اختیاری و اجباری، یک مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد و مرکز بازپروری زنان آسیب‌دیده بازدید و با مسؤولان و مددجویان این مراکز گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، این بازدیدها به صورت سرزده و بدون هماهنگی قبلی صورت گرفت و سرپرست بهزیستی خراسان رضوی، هدف از این بازدیدها را ارزیابی شرایط و وضعیت مددجویان و برآورد میزان کیفیت خدمات این مراکز عنوان کرد.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی در حاشیه‌ی این بازدیدها گفت: این بازدیدها با توجه به تأکیدات مدیران سازمان بهزیستی بر افزایش و ارتقای کیفیت خدمات در مراکز و نیز نظارت دقیق بر عملکرد مراکز حاکمیتی، صورت می‌گیرد.

وی افزود: بازدید از مراکز و گفتگو با مسؤولان آنها همچنین با هدف ارزیابی و بررسی وضعیت مراکز دولتی و غیر دولتی و نیز بررسی نیازهای پرسنلی، تجهیزات، وضعیت نیروها، استانداردهای محیطی و خدماتی، برنامه‌ریزی شده و تا حصول یک جمع‌بندی کلی از وضعیت مراکز، بویژه مراکز حاکمیتی، ادامه خواهد یافت.

دکتر مسعود فیروزی اضافه کرد: با توجه به حوادث پیش آمده در برخی مراکز و لزوم پیشگیری از حوادث مشابه در آینده، تمام تلاش خود را بر افزایش دقت در ارائه‌ی خدمات، رعایت دقیق استانداردها و پروتکل‌ها و بر طرف کردن کاستی‌ها و کمبودها متمرکز می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در نهایت به نقطه‌ی مطلوب، نزدیک شویم.

وی خاطر نشان کرد: البته این ارتقای کامل و رسیدن به نقطه‌ی مطلوب، با اجرای برنامه‌هایی که تدوین خواهد شد انجام می‌گیرد.

وی اظهار داشت: پس از جمع‌بندی کلی وضعیت مراکز و در برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و درازمدت، حاصل خواهد شد که هر کدام، الزامات و زمینه‌های خود را دارد.

دکتر فیروزی در بخش دیگر این گفتگو یادآور شد: همچنین ساماندهی مراکز ماده ۱۶ و مراکز نگهداری موقت معتادین متجاهر، از برنامه‌های جاری بهزیستی است که این برنامه، لزوم بازدیدهای مستمر از این مراکز را ایجاب می‌کند که یکی از بازدیدها به اتفاق معاون دادستان مشهد و ناظر قضایی طرح ساماندهی صورت گرفت.

کد خبر 32404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد