فیروزه | کمک 70 میلیون تومانی خیرین فیروزه برای تکمیل واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی

رئیس بهزیستی شهرستان فیروزه از کمک 70 میلیون تومانی خیرین برای تکمیل واحدهای مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

حمید بردبار افزود: در حال حاضر 60 نفر از مددجویانی که در سال‌های گذشته برای دریافت تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت مسکن به بانک معرفی شده و مشغول ساخت مسکن شده‌اند به خاطر گران شدن ناگهانی مصالح و دستمزدها و نیز مشکلات اقتصادی خانواده، از تکمیل واحدهای مسکونی خود بازمانده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش و پیگیری واحد مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان و بهزیستی استان، موفق شدیم با یک تشکل خیرین و نماینده‌ی آنان تعامل سازنده‌ای داشته باشیم و کمک 70 میلیون تومانی این عزیزان را برای تکمیل واحدهای ساختمانی مددجویان، جذب کنیم.

بردبار گفت: 20 نفر از این مددجویان که به دلایل مختلف در اولویت این کمک‌ها قرار گرفته‌اند کمک‌ها را به صورت مصالح ساختمانی شامل گچ، سیمان، کاشی، سرامیک، ایزوگام و سیم برای برق‌کشی ساختمان دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه معلولین و زنان سرپرست خانوار، این گروه از مددجویان را تشکیل می‌دهند گفت: این مددجویان در آغاز کار مسکن، هم کمک‌ بلاعوض بهزیستی را دریافت کرده و هم از تسهیلات ارزان‌قیمت بانکی با معرفی بنیاد مسکن و یا بهزیستی برخوردار شده‌اند اما به جهت تغییر شرایط اقتصادی، قادر به تکمیل ساختمان نشده‌اند.

شایان ذکر است در سال 98 در شهرستان فیروزه 63 مددجو در کنار بهره‌مندی از تسهیلات مسکن 186 میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت کرده‌اند که این میزان در نه ماه اول سال 99 به ترتیب 99 نفر و 535 میلیون تومان بوده است.

اضافه می‌شود از کمک‌های بلاعوض سال 99 مسکن مددجویان 260 میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان بهزیستی و مابقی از سایر منابع از جمله شرکای تفاهم‌نامه‌ی مسکن مددجویان تأمین شده است.

کد خبر 27036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد