خراسان رضوی «پازل همدلی» را خورشیدی کرد

بهزیستی خراسان رضوی در «پویش پازل همدلی» با بیشترین آمار مشارکت مردمی در سطح کشور، رکورددار حمایت از کودکان نیازمند شد.

به گفته‌ی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی، نیکوکاران استان، به لطف و عنایت امام هشتم(ع) 71 هزار و 800 قطعه پازل ده هزار تومانی را خریداری و سطح مشارکت مردم در تأمین کوله‌ی تحصیلی کودکان نیازمند را به بالاترین میزان استان‌ها در کشور رساندند.

حمیده محدث گفت: یکی از خیرین به نام استان به نام آقای خندان 600 میلیون تومان از قطعات پازل را خریداری کرده و علاوه بر این 200 میلیون تومان نیز برای کودکان سیستان و بلوچستان اختصاص داده است.

وی خاطر نشان کرد: این پویش در سطح کشور 600 هزار قطعه دارد که 60 هزار قطعه‌ی آن به استان خراسان رضوی داده شده و نیکوکاران استان ما تا کنون از این سقف تعیین شده نیز بالاتر رفته و به بیش از 70 هزار قطعه از پازل رسیده‌اند.

به گفته‌ی رئیس سازمان بهزیستی کشور، این پازل قرار است در جدول رکوردهای گینس ثبت شود. اگر این اتفاق بیفتد بی‌تردید نام خیرین استان خراسان رضوی نیز به عنوان بالاترین میزان مشارکت در تحصیل کودکان محروم، در این نهاد جهانی رکوردها ثبت خواهد شد.

به گفته‌ی معاون مشارکت‌های مردمی خراسان رضوی صدها نفر از نیکوکاران استان نیز قطعاتی از این پازل را خریداری کرده‌اند که نام آنها در ردیف نیکوکارانی که دل‌شان برای تحصیل و پرورش کودکان محروم می‌تپد در تاریخ انسانیت، ثبت خواهد شد.

محدث تأکید کرد: خیرین خراسان رضوی همیشه، افتخارآفرین بوده و میزان مشارکت‌های بسیار خوب مردم در برهه‌ی زمانی اوج‌گیری کرونا نشان دهنده‌ی همت این بزرگان است.

وی یادآور شد: به دلیل عملکرد بسیار خوب بهزیستی خراسان رضوی در این پازل همدلی، مقرر شده که استان ما معین سه استان خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان نیز باشد.

وی از همه‌ی نیکوکاران و بویژه از همراهی مؤسسه‌ی خیریه گلستان علی به خاطر این افتخارآفرینی بزرگ قدردانی کرد.

کد خبر 25806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد