پاسخ به شکایات مردمی در سامانه دیده بان بهزیستی با شماره (۱۴۸۲)

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: به شکایات مردمی در سامانه دیده بان بهزیستی به شماره ۱۴۸۲ با دقت و سرعت بالا در کوتاهترین زمان پاسخ داده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه،  دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در جلسه ای که به صورت ویدئو کنفرانس با کارشناسان بهزیستی شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد،  گفت: به شکایات مردمی در سامانه دیده بان بهزیستی به شماره ۱۴۸۲ با دقت و سرعت بالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و برای نامه های عادی حداکثر ظرف مدت سه روز کاری پاسخ داده خواهد شد.

 وی افزود: سامانه دیده بان این امکان را به ارباب رجوع خواهد داد تا به راحتی و با سرعت مسائل و مشکلات خود را به مسئولین و مدیران بهزیستی منعکس و در اسرع وقت نیز  پاسخ لازم را دریافت کنند.

محمدی در ادامه به چاپ و توزیع پوسترهای سامانه دیده بان در بین مراکز دولتی و غیردولتی اشاره کرد و یادآور شد: این مراکز وظیفه اطلاع رسانی سامانه به ارباب رجوع جهت هرگونه انتقاد یا شکایت را دارند.

این مسئول در پایان، سامانه دیده بان با خط رایگان ۱۴۸۲ را پُل ارتباطی بین مردم و مسئولان بهزیستی عنوان کرد و افزود: تماس با این شماره از طریق خط تلفن ثابت و همراه امکان پذیر است.

وی از مردم خواست تا هر گونه شکایت از مراکز دولتی و غیردولتی بهزیستی را به این سامانه گزارش دهند.

کد خبر 25557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد