به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این دوره ابوطالب حبیبی ماچیانی موسس کلینیک کسب و کار و مربی هوشمندسازی تجاری حضور داشتند و با یکایک صاحبان کسب وکار مشاوره و گفتگو کردند.
استفاده از فضای اینترنت و اینستاگرام به عنوان شعبه جدیدی از کسب و کار با کاهش هزینه های ثابت و بازاریابی می تواند راهکار مناسب و بهبود یافته ای برای افزایش سودآوری و پایداری مالی باشد و این مهم با حاضرین در کارگاه آموزشی آموزش داده شد.
روند تغییر شکل بازار از سنتی به مدرن و دنیای اینترنت ، مراجعه خریدار همانند قبل به سمت فروشنده نخواهد بود و صاحبان کسب و کار باید توانایی بازاریابی و فروش را پرورش دهند و در این امر توانمند شوند تا بتوانند بفروشند.
در این دوره تغییر نگرش مدیران و صاحبان کسب و کار ، آشنایی با مفاهیم اساسی مدیریت کسب و کار، کمپین بازاریابی ، چگونگی جذب مشتری و بررسی نقاط قوت و ضعف، تهدید و فرصت بحث و آموزش داده شد.
با ارایه آموزش های اساسی و حیاتی و حمایت از کسب و کارهای کوچک می شود به تولید ملی و جهش آن کمک شایانی کرد.