افتتاح ۱۰  واحد مسکونی  مددجویی در هفته دولت افتتاح

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به افتتاح بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مسکن مددجویی از ابتدای نهضت مسکن و تحویل ۲۲۲ مسکن به خانواده های د ومعلول شهری و روستایی از افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویی در شهرهای زنجان و طارم همزمان با هفته دولت خبرداد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی هفته دولت را بهترین زمان برای ارائه دستاوردها و خدمات ارائه شده به جامعه هدف و عموم مردم برشمرد و گفت :در حال حاضر نزدیک به ۲۹ هزار نفرتحت پوشش بهزیستی هستند که از این تعداد نزدیک به  ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر مستمری ماهانه دریافت می کنند.

وی  با اشاره به افتتاح ۱۰ مسکن مددجویی در شهرستانهای زنجان و طارم  در هفته دولت گفت  : افتتاح ۶ طرح اشتغالزایی در شهرستانهای زنجان، ابهر، خدابنده، افتتاح یک مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی تخصصی کودک در شهرستان زنجان،   دیدار با کارکنان در روز کارمند ، بازدید از مراکز بهزیستی، ملاقات عمومی بامددجویان بهزیستی ، غبار روبی و گلباران مزار شهدا از دیگر برنامه های اعلام شده در این هفته خواهد بود.

این مقام مسئول  ایجاد اشتغال و توانمندسازی بهزیستی در کنار تامین مسکن مددجویان  رااز اهداف بهزیستی جهت ایجاد خود باوری و توانمند سازی مددجویان جهت خروج از چرخه خدمات بهزیستی برشمرد و خاطرنشان کرد :در سالجاری نزدیک به ۱۵۰نفر از مددجویان دارای شغل شده اند.

مدیر کل بهزیستی در خصوص افتتاح طرحهای اشتغالزایی خاطر نشان کرد: این طرحها با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال  در زمینه های پرورش ماهی های تزئینی، آزانس خدمات گردشگری، کانال سازی کولر، خیاطی   افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۸مرکز مشاوره و روانشناختی دولتی و غیر دولتی  در سطح استان یادآور شد:۱۷ مرکز تخصصی در زمینه های خانواده، کودکان با نیازهای ویژه، تربیتی – تحصیلی، مشاوره و روانشناختی تخصصی کودک و سلامت جنسی فعالییت می نمایند و در این هفته پنجمین مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی تخصصی کودک در شهرستان زنجان افتتاح خواهد شد.

کد خبر 22138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد