اداره کل بهزیستی خراسان رضوی حامی ورزش ناشنوایان/ لوح تقدیر مدیر کل ورزش و جوانان  به مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی استان اهدا شد

رئیس هیأت ورزش های ناشنوایان خراسان رضوی به عنوان نماینده‌ی این هیأت، لوح تقدیر مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی را که برای قدردانی از تلاش‌های بهزیستی تهیه شده بود به نیابت از این اداره‌ی کل، به مدیر کل بهزیستی استان اهدا کرد.

محمد رضا شیخ‌زاده در حاشیه‌ی این برنامه به خبرنگار بهزیستی خراسان رضوی گفت: هیأت ورزش‌های ناشنوایان خراسان رضوی، در ارزیابی عملکرد سال 98 در بین 32 استان کشور، رتبه ی نخست را از آن خود کرد و بر جایگاه واقعی خود تکیه زد.

وی افزود: هیأت ورزش‌های ناشنوایان خراسان رضوی در سال 98 عملکرد بسیار شایان توجهی داشته و به جهت اینکه بهزیستی استان در تمام مراحل و موفقیت‌های این هیأت، حمایت‌ها و همکاری شایان توجهی از نظر مالی و معنوی داشت امروز خدمت مدیر کل بهزیستی استان و معاونت توانبخشی این نهاد رسیدیم که مراتب تقدیر و تشکر خودمان و مدیر کل ورزش و جوانان استان، اقای دکتر فتاحی را به آقای دکتر پوریوسف و معاون توانبخشی ایشان، آقای دکتر فیروزی ابراز نماییم.
همه جا نام خراسان رضوی می درخشد
وی در خصوص عملکرد هیأت متبوع خود اظهار داشت: در سال 98 میزبان مجمع سالیانه‌ی فدراسیون ناشنوایان کشور بودیم که بسیار با شکوه برگزار گردید و برگ افتخاری برای ورزش استان و نیز هیأت ورزش‌های ناشنوایان بود.
وی افزود: همچنین میزان مسابقات والیبال قهرمانی کشور آقایان بودیم که در این رقابت‌ها نیز خراسان رضوی مقام نخست را به دست آورد.
وی همچنین از میزبانی شنای قهرمانی بانوان کشور در خراسان رضوی نیز خبر داد و گفت: این مسابقات با همکاری آستان قدس رضوی برگزار گردید و در این رقابت‌ها نیز ورزشکاران ناشنوای خراسان رضوی، به کاپ قهرمانی کشور دست یافتند.
شیخ‌زاده یادآور شد: در کشتی آزاد که تیم ما به کرج اعزام شد به نایب قهرمانی رسیدیم و در کشتی فرنگی نیز عنوان‌های بالایی کسب کردیم.
وی بالاترین موفقیت هیأت متبوع خود را کسب رتبه‌ی نخست در بین هیأت‌های ورزش ناشنوایان 32 استان کشور عنوان کرد و گفت: بدون حمایت‌های مادی و معنوی بهزیستی استان، قادر به کسب این موفقیت‌ها نبودیم و به همین جهت امروز به بهزیستی استان آمدیم تا مراتب قدردانی خود را به اطلاع مدیر کل و معاون توانبخشی این نهاد مردمی برسانیم.
کدام ورزشکاران در کدام تیم ها بازی کردند
وی اضافه کرد: در تیم شنای بانوان خانم ها نسترن شیری، شیما سمایی، زهرا شیری، مریم طلوع و دیانا قاسمی، خوش درخشیدند و خانم نسترن شیری، مربی گری تیم را بر عهده داشت.
مدیر عامل هیأت ورزش های ناشنوایان خراسان رضوی اضافه کرد: در تیم والیبال آقایان نیز وحید طالبی، سعید غفوری، صادق اشجعی، فرید عریض محسنی، جواد غفوری، سجاد انبوزن، سید احمد حسینی، عباس دستوری، حجت فرمانبر، حسین قاسمی، کاظم علی زاده و سید محمد وزیری، به مربی گری سید خلیل کلالی و سرپرستی حسین طلوع، توپ زدند.
وی گفت: نایب قهرمانی کشتی آزاد به میزبانی کرج با تناوری محمد جواد جابر (سوم)ف محسن گلستانی (سوم) علی اعرابی (سوم)، شاهرخ شکوهی (اول) و وحید اکبرزاده (سوم) در رده ی نوجوانان بدست آمد و در بخش امید حسن عباسی (سوم) درخشش داشت.
وی ادامه داد: در رده جوانان امیر آدینه زاده (اول)، فردین توکلی نسب (طلا) و ابوالفضل جامه داری (اول) نقش آفرینی کردند و در گروه بزرگسالان فرهاد اسدی (سوم) و ناصر کریمی (اول) تشک را تصاحب کردند.
وی خاطر نشان کرد: مربیان این رقابت ها بهروز جلالی و مجتبی خدادادی بودند و سرپرستی تیم را رسول طالبی برعهده داشت.
وی در پایان با بیان اینکه نبردهای خوزستان، به مربی گری بهروز جلالی، جایگاه ویژه ای برای ورزشکاران ما به ارمغان آورد گفت: در کشتی فرنگی ناشنوایان که در اهواز برگزار گردید در قسمت انفرادی در رده ی امید مهدی تقی پور اول شد، در گروه جوانان جواد میرزایی و مصطفی یحیایی بر سکوی دوم ایستادند و در رده بزرگسالان محمد بابایی سوم شد و مصطفی علی پور به مقام دوم دست یافت.

کد خبر 21939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد