جشنواره فیلم موبایلی 100ثانیه ای " بلندی های پاگیر " در مشهد به کار خود پایان داد

جشنواره فیلم موبایلی 100ثانیه ای بلندی های پاگیر در محل اداره کل بهزیستی خراسان رضوی واز طریق پخش زنده اینستاگرام به کار خود پایان داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، حمیدرضا پوریوسف در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم موبایلی 100ثانیه ای بلندی های پاگیرکه در محل اداره کل بهزیستی خراسان رضوی واز طریق پخش زنده اینستاگرام پخش شد اظهارداشت:در سال های اولیه ای که مناسب سازی در استان شکل گرفت سه سوال مطرح شد که مناسب سازی چیست؟ مناسب سازی برای چه؟ و چطور؟ خوشبختانه در این سالها با توجه به اقداماتی که در این حوزه صورت گرفته پاسخ این سوالات به خوبی به جامعه داده شده است.

وی افزود: مناسب سازی و دسترسی به خدمات و امکانات برای همه مردم است و اجرای مناسب سازی تاحدودی این دسترسی ها را برای همه مردم رقم زده است.اجرای مناسب سازی وظیفه همه ارگان هاست و این دسترسی حق است نه یک لطف و امتیاز ویژه و یا سرمایه گذاری بی حاصل بلکه حقی است که همه مردم باید از ان استفاده کنند.

دکتر مسعود فیروزی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی نیز گفت: مناسب سازی یکی از موضوعات فلسفی  توانبخشی  و توانسازی افراد دارای معلولیت است که در بستر آن می توان اتفاقات دیگری را رقم زد ما در مناسب سازی با چالش های زیادی در سطح شهرها روبه رو هستیم اما علی رقم تمام محدودیت هایی که افراد دارای معلولیت دارند، پای رفتن هست راه رفتن را باید برایشان هموار کنیم و به تعبیری معلولین می توانند راه بروند اگر فضای شهر برایشان مناسب سازی شود.

وی تصریح کرد:بیش از 80درصد اثر به جشنواره ارسال شد و در دو گروه آماتور و حرفه ای ارزیابی صورت گرفت که بر این اساس 12نفر برگزیده شدند و سایر افراد لوح حضو در جشنواره را دریافت خواهند کرد.

کد خبر 20546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد