به گزارش روابط عمومی ادارهکل بهزیستی استان همدان، به مناسبت هفته قوه قضائیه، علیمحمد محمدی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملایر به همراه دو نفر از همکاران خود با حضور در دفتر دادستان ملایر، این هفته را به مجموعه دستگاه قضایی تبریک گفت.
در این دیدار، ضمن قدردانی از خدمات و تلاشهای دستگاه قضایی، مسائل و چالشهای مرتبط با جامعه هدف بهزیستی و راهکارهای توسعه همکاریهای مشترک میان دو دستگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در پایان، بر تداوم تعامل و همکاری سازنده میان بهزیستی و دستگاه قضایی در راستای حمایت هرچه بهتر از جامعه هدف و رفع مشکلات آنان تأکید شد.












نظر شما