به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان زیرکوه مناسبت هفته قوه قضائیه، رئیس اداره بهزیستی، رئیس اداره ثبت احوال، رئیس اداره حفاظت محیط زیست و کارشناسان اورژانس اجتماعی با دادستان شهرستان دیدار و گفتوگو کردند.
در این دیدار، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دستگاه قضایی، بر اهمیت تعامل و همکاری میان دستگاههای اجرایی و قضایی در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی، حمایت از اقشار آسیبپذیر و ارتقای خدمات اجتماعی تأکید شد.
دادستان شهرستان نیز با قدردانی از خدمات دستگاههای اجرایی و اورژانس اجتماعی، بر تداوم همکاری و تقویت هماهنگی بین نهادهای مختلف در جهت پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تأکید کرد.
#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی
#پویش_ملی_کنار_مردم
#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی
#روابط_عمومی_بهزیستی_شهرستان_زیرکوه
پیام رسان ایتا ؛
https://eitaa.com/be_zirkooh
پیام رسان بله:
https://ble.ir/zirkooh
http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi












نظر شما