🫟دیدار رئیس اداره بهزیستی با رئیس دادگستری شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه

🫟دیدار رئیس اداره بهزیستی، رئیس ثبت احوال، رئیس محیط زیست و کارشناسان اورژانس اجتماعی با رئیس دادگستری شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه

به گزارش روابط‌عمومی اداره بهزیستی شهرستان زیرکوه به مناسبت هفته قوه قضائیه، رئیس اداره بهزیستی، رئیس اداره ثبت احوال، رئیس اداره حفاظت محیط زیست و کارشناسان اورژانس اجتماعی با رئیس دادگستری شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دستگاه قضایی، بر اهمیت تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم، کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت اجتماعی تأکید شد.

رئیس دادگستری شهرستان نیز با قدردانی از خدمات دستگاه‌های اجرایی، بر تداوم همکاری و تقویت هماهنگی میان مجموعه‌های مختلف در جهت خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر تأکید کرد.

#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی

#پویش_ملی_کنار_مردم

#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی

#روابط_عمومی_بهزیستی_شهرستان_زیرکوه

پیام رسان ایتا ؛ 
https://eitaa.com/be_zirkooh


 پیام رسان بله:
https://ble.ir/zirkooh

http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi

کد خبر 190196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد